Skip to main content

Hallo,

Ik vroeg mij af of het mogelijk is om mijn TV abonnement op te zeggen, ik maak er namelijk geen gebruik van (heb in een jaar tijd nog geen 10x TV gekeken) en vind het een beetje zonde van mijn geld. Ik wil mijn internet nog wel houden en mijn mobiele abonnement. En als ik dit doe, raak ik dan het KPN compleet voordeel kwijt? Anders maakt het qua geld niet uit en kan ik het net zo goed houden.

Nu las ik ook ergens dat je het bij MijnKPN zelf kan aanpassen maar ik kan mijn abonnementen uberhaupt niet toevoegen, krijg steeds een foutmelding.

Bedankt!

Hallo @Natascha98 , kijk eens in MijnKPN->thuis->abonnement->opties.

Als je daar tv uit kunt vinken lijkt het me opgelost.

 


Hallo @Natascha98 ,

Ja, dat is mogelijk.  

Je geeft aan dat je online in Mijn KPN niets kunt wijzigen. Alternatieven om een wijziging door te geven zijn telefonisch via 0800-0402 of de chat. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Mogelijk moet je eerst overstappen op een andere abonnementsvorm om TV uit te kunnen zetten. Tegenwoordig heb je KPN Hussel en daar is TV een aanvullende keuzemogelijkheid.  Als je Internet-Thuis  en Mobiel houdt, dan hou je nog steeds jouw huidige voordelen op jouw mobiel abonnement. 

Het kan ook zijn dat in jouw huidige abonnement TV ook uit te zetten is als optie, maar dat is afhankelijk van de abonnementsvorm die je nu hebt. Dat kunnen ze bij de telefonische klantenservice wel zien. 

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: (Tegenwoordig wordt op de goedkoopste abonnementen nog maar2,50 korting per maand gegeven.) 

 

 


Euhm... aan uw mobiele abonnement(en) veranderd niets. Alle kortingen die u daar bij heeft blijven van kracht. Dubbele data - indien van toepassing - blijft ook gewoon.

Uw thuis abonnement moet wel een Hussel abonnement zijn. Bij alle oudere abonnementen is tv een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden.


 

Uw thuis abonnement moet wel een Hussel abonnement zijn. Bij alle oudere abonnementen is tv een vast onderdeel wat niet verwijderd kan worden.

@Nick83

Dat hoeft niet. Ik heb zelf Internet en Vast Bellen. En dat is een heel oud abonnement, zeker geen KPN Hussel. Ik kan eventueel voor 10 euro per maand iTV toevoegen, maar dat is ook voor mij geen gewenste optie.   

Er zijn enorm veel oudere abonnementsvormen. Daar is haast niet meer uit te komen door een leek. En bij elke overname (zoals recent Telfort) krijg je weer meer oudere abonnementsvormen die niet meer af te sluiten zijn.  


Hallo @Natascha98 , kijk eens in MijnKPN->thuis->abonnement->opties.

Als je daar tv uit kunt vinken lijkt het me opgelost.

 

Nogmaals, ik kan mijn abonnement niet toevoegen in MijnKPN, dus ook niets wijzigen.


Hallo @Natascha98 ,

Ja, dat is mogelijk.  

Je geeft aan dat je online in Mijn KPN niets kunt wijzigen. Alternatieven om een wijziging door te geven zijn telefonisch via 0800-0402 of de chat. 

 

De chat bereik je via : KPN Service en contact

Kies een onderwerp.

Tik dan op: ‘Ik heb een andere vraag’ 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Mogelijk moet je eerst overstappen op een andere abonnementsvorm om TV uit te kunnen zetten. Tegenwoordig heb je KPN Hussel en daar is TV een aanvullende keuzemogelijkheid.  Als je Internet-Thuis  en Mobiel houdt, dan hou je nog steeds jouw huidige voordelen op jouw mobiel abonnement. 

Het kan ook zijn dat in jouw huidige abonnement TV ook uit te zetten is als optie, maar dat is afhankelijk van de abonnementsvorm die je nu hebt. Dat kunnen ze bij de telefonische klantenservice wel zien. 

 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: (Tegenwoordig wordt op de goedkoopste abonnementen nog maar2,50 korting per maand gegeven.) 

 

 

Ah, ik heb KPN compleet maar TV was een optie toen ik het afsloot, dus dan zou ik het ook uit moeten zetten… Wel een handig overzicht, bedankt!


Heb je een “Alles in één” abonnement dan kan TV daar niet uit; switch dan naar huidige abo-vorm (Hussel).

Heb je “Internet + TV” dan kan TV daar uit. Dat kan ook bij Hussel.