Goedendag,
wegens aanhoudende klachten al vanaf begin dat ik klant ben ben ik die TV+ ontvanger helemaal zat, het liefste stap ik gewoon over omdat ik geen normale tv ontvanger kan krijgen van KPN (iets waar je en klant tevreden mee kant krijgen, willen ze niet) maar heb een jaar contract en daar kan ik waarschijnlijk niet onder uit. Ik wil gewoon simpel tv kijken en hoef al die poespas niet, en simpel tv kijken lukt vaak niet zonder ergenis, nu weer een update gehad en het geluid is heel zacht, en als je dan naar een andere bron op je tv gaat schrik je je de ****** omdat het geluid heel hard is gezet voor de tv+ box. Daarom ben ik het gewoon zat de ene update lost weer wat op maar de andere creëert weer een probleem etc…. (En ja alles al doorlopen volg het forum nauwlettend met updates en tips)
KPN wilt verder geen andere oplossing bieden behalen wachten maar wel betalen,
nou dan heb ik zelf een oplossing gevonden:
simpel kabel tv via ziggo, kabel in tv en klaar! Streamingdiensten kan ik altijd nog via de smarttv zelf.
Dit werkt nu goed alleen ik ga niet betalen voor die tv+ ontvanger als ik er toch niks mee doe, kan dit op een 1 of andere manier opgezegd worden?? Liefste me hele abonnement maar dit kan zeker niet?