Skip to main content

Goedendag,

 

wegens aanhoudende klachten al vanaf begin dat ik klant ben ben ik die TV+ ontvanger helemaal zat, het liefste stap ik gewoon over omdat ik geen normale tv ontvanger kan krijgen van KPN (iets waar je en klant tevreden mee kant krijgen, willen ze niet) maar heb een jaar contract en daar kan ik waarschijnlijk niet onder uit. Ik wil gewoon simpel tv kijken en hoef al die poespas niet, en simpel tv kijken lukt vaak niet zonder ergenis, nu weer een update gehad en het geluid is heel zacht, en als je dan naar een andere bron op je tv gaat schrik je je de ****** omdat het geluid heel hard is gezet voor de tv+ box. Daarom ben ik het gewoon zat de ene update lost weer wat op maar de andere creëert weer een probleem etc…. (En ja alles al doorlopen volg het forum nauwlettend met updates en tips)
 

KPN wilt verder geen andere oplossing bieden behalen wachten maar wel betalen,

nou dan heb ik zelf een oplossing gevonden:

simpel kabel tv via ziggo, kabel in tv en klaar! Streamingdiensten kan ik altijd nog via de smarttv zelf. 


Dit werkt nu goed alleen ik ga niet betalen voor die tv+ ontvanger als ik er toch niks mee doe, kan dit op een 1 of andere manier opgezegd worden?? Liefste me hele abonnement maar dit kan zeker niet?

Hallo @jeremyv je internet tv+ abo zal een jaar lopen. Binnen MijnKPN kun je zien wanneer je vaste contract afloopt.

Het tv-gedeelte kun je na minimaal 1 maand gebruik wèl opzeggen, dan blijjft alléén de internetabo en eventueel vaste telefoon abo over tot einde contract-datum.

Het opzeggen van alléén je tv-abo kun je zelf in MijnKPN regelen.

Je dient de tv-ontvanger, inclusief netvoeding, op schriftelijk verzoek van KPN dan weer kosteloos terug sturen omdat je deze in bruikileen hebt.

 

 

 


Hallo @jeremyv je internet tv+ abo zal een jaar lopen. Binnen MijnKPN kun je zien wanneer je vaste contract afloopt.

Het tv-gedeelte kun je na minimaal 1 maand gebruik wèl opzeggen, dan blijjft alléén de internetabo en eventueel vaste telefoon abo over tot einde contract-datum.

Het opzeggen van alléén je tv-abo kun je zelf in MijnKPN regelen.

Je dient de tv-ontvanger, inclusief netvoeding, op schriftelijk verzoek van KPN dan weer kosteloos terug sturen omdat je deze in bruikileen hebt.

 


 

 

 

Bedankt, alleen in mijn kpn kan ik niet de laaste tv ontvanger weg halen, lijkt geblokkeerd ofzo vandaar de vraag hier 


@jeremyv 

 

Wat zijn precies de problemen?

 

Hoe is de Sagacom DIW7022 verbonden met de Experiabox of box12? (of te wel wat zit  daar allemaal tussen).

 

Volume kan je zachter zetten.

 

Staat de box op “multicast” en “beste beeldinstelling”?

 

Zie ook hier voor veel informatie.

 

P.S.

Hoofdletters, komma's, punten, etc. maken een tekst makkelijker om te lezen. 😉😊


Inmiddels telefonisch contact gehad en het is geregeld! (Via mij kpn lukte het helaas niet)


Inmiddels telefonisch contact gehad en het is geregeld! (Via mij kpn lukte het helaas niet)

Hallo @jeremyv bedankt voor de update. Goed om te lezen dat het gelukt is.

 


simpel kabel tv via ziggo, kabel in tv en klaar!

Abonnement op Ziggo? Of is er gewoon nog signaal op? @jeremyv 

Hier is 2½ jaar geleden het signaal eraf gehaald. Dus ook ongecodeerd heb ik nu niks meer via de Ziggo aansluiting.


simpel kabel tv via ziggo, kabel in tv en klaar!

Abonnement op Ziggo? Of is er gewoon nog signaal op? @jeremyv 

Hier is 2½ jaar geleden het signaal eraf gehaald. Dus ook ongecodeerd heb ik nu niks meer via de Ziggo aansluiting.

staat nog signaal op de coax tot mijn verbazing, dus hou het daar wel even mee uit.

Ik hou verder het forum in de gaten hoe het met tv+ blijft gaan en dan zie ik wel einde contract of ik weer overstap of bij KPN blijf.

 


TV kan ook nog via NLZIET met kpn internet. 

En / of canaldigitaal via de app.