Skip to main content
Antwoord

TV (overstap cadeau) kapot bij ontvangst, hoe krijg ik een nieuwe?

  • January 9, 2022
  • 2 reacties
  • 218 keer bekeken

Ik ontving recent een Philips Full HD smart Android TV als welkomstcadeau voor overstap naar KPN.

Bij opening van het pakket bleek echter een beschadiging in de behuizing van de TV. 

Welke stappen moet ik doorlopen om een nieuwe TV zonder beschadiging te ontvangen?

 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @Diely, welkom op ons forum!
Bij dit soort dingen kun je bij onze partner Sidekix terecht.
Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic:

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 9, 2022

Ik ontving recent een Philips Full HD smart Android TV als welkomstcadeau voor overstap naar KPN.

Bij opening van het pakket bleek echter een beschadiging in de behuizing van de TV. 

Welke stappen moet ik doorlopen om een nieuwe TV zonder beschadiging te ontvangen?

 

 

Zie hier.


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 11, 2022

Goedemiddag @Diely, welkom op ons forum!
Bij dit soort dingen kun je bij onze partner Sidekix terecht.
Sidekix is op werkdagen van 08.00 - 21.00 en op zaterdag van 10.00 - 16.00 bereikbaar op 088 - 623 70 06 (lokaal tarief).

Meer informatie hierover kun je vinden in het onderstaande topic: