Skip to main content

Ik wil mijn Ziggo abonnement omwisselen voor het Viaplay abonnement maar krijg continu het Plus Pakket erbij, ook als ik het uitzet voor ik in het winkelmandje kom. Hoe krijg ik dit voor elkaar zonder het Plus Pakket erbij?

Via MIJNKPN kan je dit regelen.

 

Je moet Ziggo sprot opzeggen.

Je moet een abonnement op ViaPlay nemen.

Ik weet niet of dat in 1 keer kan, je kan altijd 0800-0402 gratis bellen (zaterdag tot 17.00 uur, zondag gesloten en daarna maandag vanaf 08.00 uur).

 

Pluspakket krijg je gratis als je:

KPN hussel hebt.

Mobiel abonnement hebt.

Beide in MIJNKPN hebt aangemeld.

 

Vul ook, als je dat nog niet gedaan hebt, je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan ook een moderater (KPN medewerker) eventueel voor je meekijken.


Neem je Viaplay voor de formule 1? Dan kan je beter even wachten. Dit is het voorlaatste weekend. Volgende week de laatste. Dan ligt het stil tot eind maart. 

Je kunt maar 1 wijziging per keer doen. Dus nu bijvoorbeeld eerst Ziggo sport uitzetten. En een paar uur later, of morgen, Viaplay activeren. 

Je hebt toch wel een smart-tv met de Viaplay app? Die zit namelijk niet in de ontvanger van kpn.


Ik kom van XS4ALL en heb geen Hussel abo. Via MijnKPN lukt het wel om het Ziggo abo uit te zetten en de Viaplay aan maar ik krijg in alle gevallen het betaalde Plus Pakket erbij, ook als ik deze uitzet…

Ik ga checken of ik Viaplay op mn smarttv kan draaien. Bedankt voor de tip!


@michaelbacteria 

Heb je nog een XS4ALL abonnement?

Zo ja, dan moet je contact opnemen met XS4ALL.😉


@joop2011 Xs4all is al een behoorlijke tijd opgegaan in KPN. 


@joop2011 Xs4all is al een behoorlijke tijd opgegaan in KPN. 

Dat klopt @michaelbacteria . Toch moet je nog het 020 nummer van xs4all bellen als je nog dat oude xs4all abonnement hebt. 

https://www.kpn.com/service/xs4all.htm


@PeterG Dat wist ik niet, bedankt!