Skip to main content

Ik heb al 2 keer Ziggo Sport pakket uit gezet. Ik krijg daar geen bevestiging van of het is gelukt. De eerste keer was in December 2020 en de tweede keer in Februari 2021. Dit omdat het F1 seizoen natuurlijk afgelopen was. Nu begint het aankomend weekend weer, maar ik kan niet terug vinden of het pakket nou opgezegd is of niet. Graag assistentie.

 

Als 233 t/m 238 werken is het nog actief. Anders niet.


Hoi @Meenen2017. Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt ontvangen. Dit wordt normaal gesproken automatisch verstuurd door onze systemen op het moment dat je een wijziging doorgeeft. Ik zoek graag voor je uit of het Ziggo Sport pakket uit gezet is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo @PeterG . Dat heb ik gedaan. De zenders deden het van het weekend nog wel. Ik dacht een maand opzeg termijn maar weet dus niet of dat klopt en of het gelukt is. Maar vanaf aanstaande weekend moet ziggo sport weer i.v.m. F1. Maar heb dus wel 3 maanden voor niks betaald.

 


hoi @Vikash ik heb de gegevens ingevuld.

 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het abonnement er even bij gepakt. Het Ziggo Sport Totaal pakket is actief en er is geen opzegging terug te vinden in onze systemen. Wel zonde van het geld, maar hopelijk heb je wel van het voetbal (of andere sporten) kunnen genieten. Ik begrijp uit jouw bericht dat je het pakket wilt behouden i.v.m. F1. We versturen van elke wijziging in het abonnement een bevestiging. Als je het na het F1 seizoen dus weer opzegt hoor je dus een bevestiging te ontvangen. Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!