Skip to main content

In april ben ik verhuisd en nu hebben we een TV pakket met 6 maanden welkomstkorting, geen Interactieve Modem en Plus zenderpakket voor 1.99.

 

Inmiddels hebben we een 4K TV gekocht en wil ik graag weten:

  • of een interactieve modem daadwerkelijk de kijkervaring verbetert
  • Stel dat ik switch naar interactieve TV, de welkomstkorting blijft staan
  • of ik het aanvullende plus pakket (met korting) kan switchen naar Ziggo Sport en de korting kan behouden

Ik hoor het graag

Alle ontvangers van KPN hebben dezelfde interactieve functies. Een tv ontvanger (wat jij modem noemt maar dat niet is) zonder interactiviteit heeft KPN niet.

nu hebben we een TV pakket en Plus zenderpakket voor 1.99

Dan heb je dus al Interactieve TV en snap ik switchen náár interactieve tv niet.

of ik het aanvullende plus pakket (met korting) kan switchen naar Ziggo Sport en de korting kan behouden

De entertainmentkorting kan alleen aangeboden worden i.c.m. één of meer van deze pakketten: Fox Sports, Pluspakket, Film1 en/of Spotify.

Het contract met Ziggo Sport staat dit niet toe. Die kan je er gewoon bijnemen voor € 14,99 per maand.

Volgens mij heb je nu al de Arris vip5202 ontvanger bij de tv staan?

Voor de gewone zenders maakt het niet uit, die zijn toch HD. Alleen Xite, Love Nature en Insight zijn ook in 4k UHD beschikbaar.

Ikzelf kijk ‘gewoon’ 4k via de apps in mijn 4k UHD tv zelf. Van KPN heb ik gewoon lekker de HD ontvanger. Niks mis met HD; prachtig beeld.


Hoi @Thijs Bouwmans, welkom bij ons op het forum. Als je het Pluspakket al hebt klinkt het inderdaad alsof je al interactieve TV hebt. Als er geen tv bij je abonnement zit, kan je zo'n zenderpakket ook niet actief hebben namelijk. Zou je kunnen toelichten wat voor abonnement je precies hebt en wat voor apparatuur je van ons hebt?
Je kunt je forumprofiel ook volledig invullen, dan kan ik ook met je meekijken naar het abonnement. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Thijs Bouwmans, we hebben geen bericht meer van je gezien. Is het via een andere weg al duidelijk geworden? Als we hier nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.