Skip to main content

Nu kun je alleen een TV-Pakket stoppen als er in ieder geval een maand voorbij is! Ik krijg bijvoorbeeld een melding dat een pakket pas na 25 november kan worden opgezegd. Waarom kan ik niet nu alvast aangeven dat ik per 25 november wil beëindigen?

Voorbeeld: Ik heb 14 dagen voor mijn vakantie ESPN aangezet en kan voor vertrek dit niet uitzetten want dat kan pas na een maand. Het is toch veel handiger als ik dat nu alvast kan doen met de instelling dat het pakket 25 november moet stoppen en vervolgens zorgeloos op vakantie kan gaan!

Het kan bij “mijn Ziggo” in ieder geval wel!

Of zie ik iets over het hoofd?

Hallo @0011 ,

Dan zou ik even bellen met 0800-0402. Wellicht kunnen zij wel de opzegging voor jou verwerken? 


Hi @0011 dat is een hele goede vraag die je stelt. Het is systeemtechnisch alleen mogelijk om een zenderpakket per direct aan of uit te zetten. Een zenderpakket dient minimaal een maand behouden te blijven voordat hij uitgezet kan worden. Het is niet mogelijk om een zenderpakket in de toekomst in/uit te schakelen, dit geldt ook voor wanneer de klantenservice het pakket uitschakelt. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!