Skip to main content

Ik kan in de online servicetool mijn pincode voor iTV niet wijzigen. Ik weet mijn huidige code niet meer, dus wilde dit online wijzigen. Maar na het 2 keer invoeren van een nieuwe pincode en het klikken op ‘Bevestigen’ gebeurt er niets. De nieuwe pincode werkt dan ook niet op mijn tv. Dit heb ik inmiddels 10 keer geprobeerd, gedurende meerdere weken, maar het lijkt niet te werken.

Beste @Remy1982,

Je pincode en abonnementsnummer staan in de bevestigingsmail die je van KPN hebt gekregen. Heb je deze e-mail niet meer? Reset dan je pincode

Of bekijk je abonnementsnummer in MijnKPN bij informatie & instellingen.

Lukt dit niet dan moet je het toch proberen via de servicetool, lukt dit echt niet dan kun je het beste even bellen met 0800 - 04 02


Ha @Dennis Schreve , bedankt voor je antwoord! Ik heb de pincode in het verleden regelmatig gewijzigd, dus de originele pincode uit de bevestiging klopt niet meer. Mijn vraag ging juist over die servicetool die niet werkt. En als ik bel met 0800-0402 dan zorgt de automatische afhandeling er steeds voor dat de verbinding wordt verbroken, omdat ik dit zelf online kan regelen (wat ik ook inspreek). Catch 22….


Ha @Dennis Schreve , bedankt voor je antwoord! Ik heb de pincode in het verleden regelmatig gewijzigd, dus de originele pincode uit de bevestiging klopt niet meer. Mijn vraag ging juist over die servicetool die niet werkt. En als ik bel met 0800-0402 dan zorgt de automatische afhandeling er steeds voor dat de verbinding wordt verbroken, omdat ik dit zelf online kan regelen (wat ik ook inspreek). Catch 22….

@Remy1982 als je 0800-0402 belt, zegt dan eens: “medewerker spreken”. Als het dan goed is zou je iemand aan de lijn moeten krijgen.


@Dennis Schreve , ga ik proberen, dank je wel!


@Remy1982 Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en laatste 3 cijfers van jouw rekeningnummer (ter verificatie) achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan eventueel een KPN moderator jou hier verder helpen, tenzij je al gebeld hebt met 0800 - 04 02. Laat je het even weten als je je KPN Forum profiel hebt ingevuld?


@Dennis Schreve , er is geen veld voor laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer, maar de overige info heb ik aangevuld. Heb nog niet gebeld, dus hopelijk kan KPN hiermee verder.


@Dennis Schreve , er is geen veld voor laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer,

@Remy1982 die mag je bij “Persoonlijke opmerkingen” zetten.


@Dennis Schreve , toegevoegd! Gr. Remy 


Hoi @Remy1982. Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe pincode voor jou aangevraagd en per email/sms naar jou verzonden. Laat je ons weten of je hiermee geholpen bent?


@Vikash , het werkt, bedankt! En @Dennis Schreve , ook bedankt voor alle hulp! Gr. Remy


@Vikash , het werkt, bedankt! En @Dennis Schreve , ook bedankt voor alle hulp! Gr. Remy

Graag gedaan @Remy1982, nog een prettige avond verders! 👍🏼

Mocht er weer wat zijn, dan weet je het forum in ieder geval weer te vinden. 👍🏼