Skip to main content

ik ben nu echt niet blij, ben nu al vanaf 10 sept bezig om goed tv te krijgen. het begon dat als je een andere zender wou kijken deze vast sloeg. ik heb toen gebeld naar KPN ,alle stekkers eruit gehad, hielp niet, volgende dag weer gebeld, zei  de medewerkster dat het tv kastje het waarschijnlijk niet deed en dat ik het kastje maar van boven moest halen om toch te kunnen kijken. Zij zou dan een nieuw tv kastje opsturen .Oke  dat gedaan ,maar dat verhielp het euvel niet. Zij waarschijnlijk dit vergeten want   geen kastje. Gebeld, kreeg de verkeerde toegestuurd. weer gebeld ,kastje terug gestuurd en toen kreeg ik het goede kastje. Deze aangesloten, andere kastje weer naar boven, die het dus nu op die tv ook niet meer deed. Weer gebeld,45 min bezig geweest om dat in orde te krijgen. Maar goed ,hiermee was het euvel niet verholpen. Weer KPN gebeld, zei de medewerkster dat de dvs1200 waarschijnlijk kapot was en dat ze zoo n kabel zou opsturen die ik direct van de modem in het tv kastje moest aansluiten ,om te kijken of deze echt kapot was, en dat ze me terug zouden bellen om te horen hoe de tv nu werkte. Er is niet gebeld om dat na te vragen. Maar goed, de tv doet het nu goed .Ik heb dus KPN gebeld om te zeggen dat de DVS1200 dus kapot was. Kreeg ik te horen dat als deze binnen 2 jaar geleden kapot was gegaan ik deze gratis kon omruilen. Hoe moet ik kunnen bewijzen dat deze binnen 2 jaar is kapot gegaan. Ik weet dat ze vernieuwd zijn maar absoluut niet wanneer. Nu kost het me 95 euro ,om nieuwe te kopen ,en ik baal hier echt van. 2 weken van bellen ,door die automatische beantwoorder het bellen afgesloten worden, het wachten, iedere keer weer het euvel uitleggen, en nu dit, is echt balen.

De kans dat de dvs 1200 kapot is lijkt me niet zo groot.  De kans dat uw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt is voor draadloze verbindingsets is namelijk veel groter. Stop met die dingen. Het electriciteitsnetwerk is zwaar overbelast zoals u hebt kunnen lezen en daar kunnen ze niet tegen. 


Hallo @tgif welk merk en type tv-ontvanger(s) het je van KPN in bruikleen?

Op de aankoopbon kun je zien wanneer je de DVS gekocht hebt. Is dat minder dan 2 jaar geleden kun je een beroep doen op garantie. Ook een bankbetaling van die DVS is voldoende bewijs.

 

 


Door de steeds grotere verstoring op het 230 volt netwerk, werken de DVS'en zo wie zo steeds minder goed.

Een “vaste” UTP kabel is altijd het beste (ik bedoel hiermee een UTP kabel zonder iets er tussenin).

 

@tgif 

Welke KPN tv decoder heb je?

 

P.S.

Een DVS, switch, etc. koop je (dus is je eigendom).

Een KPN tv decoder krijg je in bruikleen van KPN. 


Nu nog graag een reactie van @tgif 


Goedemorgen @tgif en welkom hier op ons forum!

Heb je de DVS dan nog wel nodig? Als ik het goed begrijp heb je de tv ontvanger nu direct met kabel aangesloten en ervaar je geen problemen meer. Is het dan geen optie om dit gewoon zo te laten? Jij bespaart er geld mee en je verbinding is op deze manier stabieler dan met de DVS.