Skip to main content

Vandaag laatste aflevering tv serie gekeken op tv box. Zoeken in tv gids via app of nieuwe seizoen ook al be chikbaar is, niets gevonden. Via Google ontdekt dat de serie komende dinsdag weer verder gaat. Op dinsdag gezocht en kunnen vinden en op opnemen gedrukt.

Krijg dan wel meteen de melding, kan niet afgespeeld worden. Dat snap ik ivm rechten, maar is dat ook de oorzaak dat ik dit programma via zoeken op de app niet kan vinden?

Aanvullend : serie opgenomen via tv app, staat niets op tv box, daar alsnog opgenomen. Ik heb al via allerlei manieren ingelogd op de app, maar programma's en opnames synchroniseren nog steeds niet goed


Ik moet je eerlijk zeggen, @Ibbel, dat ik niet weet waarom je het programma niet kon vinden via de zoekfunctie, maar wel via de gids. Maar fijn dat het gelukt is!

Wat betreft de synchronisatie: die werkt het beste als je inlogt met abonnementsnummer en pincode. Maar controleer ook even of je de nieuwste versie van de KPN TV+ app hebt. Met deze update zijn de opnames verbeterd. Dus mogelijk dat je ze daarna wel op beide plekken ziet.


Reageer