Skip to main content
Updates

TV+ App: update naar versie 08.50.00 / 08.50.01

  • 16 July 2024
  • 13 reacties
  • 1174 keer bekeken

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update juli 2024

KPN TV+ App 08.50.00 / 08.50.01

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

 

Het EK is voorbij, dus we kunnen weer updates uitvoeren! Tot de Olympische Spelen beginnen… 😅

 

Wat zit er in deze update?

 

Pluspakket films toegevoegd aan startpagina

De eerste stap is gezet om het Pluspakket on demand toe te voegen aan de TV+ App. Je vindt een groot gedeelte van de films in de tegelrij ‘Films in het Pluspakket’ op de startpagina. Je ziet de films alleen als je ook daadwerkelijk het Pluspakket hebt.

Goed om te weten: de films komen nog niet naar voren via de zoekfunctie. De rest van de films (en series) worden z.s.m. toegevoegd.


“Verder kijken” toegevoegd aan startpagina

Sinds de vorige update houdt de app bij waar je was gebleven, en nu is er ook een tegelrij toegevoegd aan de startpagina. Zo kijk je makkelijk verder waar je gebleven was!

 

Problemen inloggen opgelost

Er waren problemen met inloggen op de TV+ App. Met deze update is dat opgelost!

 

Verder

  • Laden van opgenomen programma’s verbeterd
  • Prestatieverbeteringen

 

Sommige iOS gebruikers ervaarden problemen met opnames. Daarvoor hebben we een nieuwe update beschikbaar naar versie 08.50.01

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is begonnen op 16 juli 2024. De aanvullende update 08.50.01 voor iOS is beschikbaar vanaf 21 juli 2024.

 

Goed om te weten

Tijdens de Olympische Spelen (26 juli t/m 11 augustus 2024) zullen er geen updates zijn.
Uiteraard blijven wij achter de schermen hard werken aan nieuwe verbeteringen.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

wanneer wordt de app brschikbaar op smart tv,s? 

 


Hi Steffen. 

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Ik wil je vragen om het on topic te houden.

Maar het antwoord op je vraag is: ik heb geen idee wanneer een eventuele nieuwe app voor smart tv's komt.


Hallo Paul van KPN, ik ben blij met de update heb nog niet alles bekeken maar we hebben in ieder geval weer ondertiteling, we gaan het verder bekijken.😉


Goedemorgen. Zojuist is voor iOS een nieuwe update beschikbaar. Sommige gebruikers ervaren problemen met opnames. Dat is in deze update opgelost. Versie 08.50.01


Lekker weer zo’n update casten  loopt weer vast, het is elke keer wat tegenwoordig. 
waarom elke keer dat gerommel. 


Hi @stamper73! Als je het toestel opstart en de app opnieuw installeert, loopt het casten dan nog steeds vast? 

Zo ja, wil je dan een eigen topic aanmaken? Dan kunnen we je daar verder helpen!


Net alles opnieuw opgestart en ingelogd maar helpt niks. Duurt lang voor hij beeld geeft en dan stopt hij na een tijdje weer. En moet dan weer opnieuw beginnen. 


Ik vind het heel jammer dat de overzichtelijkheid van de TV-gids minimaal is door de brede balk met grote pijlpunt om je favorieten te kunnen instellen. Onbegrijpelijk dat een functie die je slechts sporadisch gebruikt zoveel ruimte inneemt in de gebruikersinterface.

 


Na de update voortdurend inloscherm getoond en inloggen mislukt (betreft iOS)


Dat heb ik nog niet eerder gehoord @Sakkers. Heb je dat ook als je de app verwijderd en opnieuw installeert? Als het daarna ook nog speelt kan je hier het beste een eigen topic voor aanmaken.


Zowel op iPad en iPhone verwijderd en opnieuw geïnstalleerd Jasper. KPN TV hetzelfde. Speede gisteren.

Nu opnieuw geprobeerd, alle drie lopen door.

Dus, fijn weekend.


Kan nog steeds niet inloggen in de app niet gelukt probeer het straks nog een keer dit zegt hij al een aantal dagen bij mijn man werkt hij wel ook iOS 


Heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, @riemeijer? Als je daarna nog steeds problemen hebt met inloggen, maak dan even een eigen topic aan.