KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update juli 2024
KPN TV+ App 08.50.00 / 08.50.01
Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.
Het EK is voorbij, dus we kunnen weer updates uitvoeren! Tot de Olympische Spelen beginnen…
Wat zit er in deze update?
Pluspakket films toegevoegd aan startpagina
De eerste stap is gezet om het Pluspakket on demand toe te voegen aan de TV+ App. Je vindt een groot gedeelte van de films in de tegelrij ‘Films in het Pluspakket’ op de startpagina. Je ziet de films alleen als je ook daadwerkelijk het Pluspakket hebt.
Goed om te weten: de films komen nog niet naar voren via de zoekfunctie. De rest van de films (en series) worden z.s.m. toegevoegd.
“Verder kijken” toegevoegd aan startpagina
Sinds de vorige update houdt de app bij waar je was gebleven, en nu is er ook een tegelrij toegevoegd aan de startpagina. Zo kijk je makkelijk verder waar je gebleven was!
Problemen inloggen opgelost
Er waren problemen met inloggen op de TV+ App. Met deze update is dat opgelost!
Verder
- Laden van opgenomen programma’s verbeterd
- Prestatieverbeteringen
Sommige iOS gebruikers ervaarden problemen met opnames. Daarvoor hebben we een nieuwe update beschikbaar naar versie 08.50.01
Wie krijgt de update en wanneer?
De uitrol van de update is begonnen op 16 juli 2024. De aanvullende update 08.50.01 voor iOS is beschikbaar vanaf 21 juli 2024.
Goed om te weten
Tijdens de Olympische Spelen (26 juli t/m 11 augustus 2024) zullen er geen updates zijn.
Uiteraard blijven wij achter de schermen hard werken aan nieuwe verbeteringen.
Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App heb?
Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:
- Ga naar profiel
- Instellingen (tandwiel rechtsboven)
- Hulp en ondersteuning
- Onderaan staat de versie van de app
Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem
Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.