Skip to main content

Hij geeft dan dezelfde melding "geen verbinding met internet..." en "Sorry, storing met het netwerk...".

Zojuist vandaag voor 2de x op één dag. Gisteren 1 x.

Maar nu is ie een halve minuut later weer opgestart. Maar ben ik wel volledig uit de opname en weet ie zelfs niet meer waar ik was.

... je zal maar een programma van een commerciële omroep aan het terugkijken zijn. Kan je niet eens doorspoelen naar het punt waar je was.

Het is dus niet helemaal goed op gang gekomen na zaterdag lijkt mij. 

Hier exact hetzelfde probleem. Overgestapt van Alles in 1 naar TV+ abonnement, nieuwe tv ontvangers aangesloten. Op WiFi werkt het perfect maar met ethernet kabel steeds de foutcode kbx apk 1007 / 404. 


linuxer schrijft: Op WiFi werkt het perfect

Aha. Welk modem gebruik je de wifi van? v10, v10a, of al de Box12?

 

Feitje: de oude boxen werken op Linux. De nieuwe DIW7022 op Android-TV.


@linuxer je bent niet de enige die zich heeft gemeld. Zou je de vragen in dit topic over de foutcode zo volledig mogelijk willen beantwoorden? Dan kunnen wij daarmee verder op onderzoek. 


linuxer schrijft: Op WiFi werkt het perfect

Aha. Welk modem gebruik je de wifi van? v10, v10a, of al de Box12?

Ik heb de V10


Goedeavond,

 

Hier ook tv+ gekregen en aangesloten door de monteur. Internet is van  2 naar 4 punten gebracht en gecontroleerd wat er aan mb' s binnen kwam.

Echter krijg ik continu meldingen zoals eerder hier beschreven.

Dit gebeurd meerder keren.

Ook dat we de boel steeds opnieuw moeten opstarten.

Vaak als we van de apps gebruik willen maken en weer terug gaan. Maar had laatst de tv op pauze en ineens sprong die ervan af.

 

Hoor graag hoe en wat.

 


Vreemd, ik heb nog nooit een scherm gezien waarbij app-ikonen zichtbaar zijn en tegelijkertijd de melding dat KPN TV+ opgestart wordt.


Zo gaat het bij mij precies hetzelfde. Opstart na opstart. Je wordt er gek van. Heb m'n oude ontvanger nog niet teruggestuurd, misschien ga ik die wel weer gebruiken. Dit is niks. Zo balen!


@Bart_Z  ik lees dat vele problemen ermee hebben.

Wat valt hieraan te doen? Op deze manier kan ik het niet goed gebruiken? 


Wat er precies aan de hand is durf ik nog niet te zeggen. Het is in onderzoek. Hopelijk is er snel een oplossing. 

Bij deze ga ik dit topic ook sluiten. Verdere uitkomsten zullen in dit topic over foutcode Kbx apk 1007 404gedeeld worden.