Skip to main content

TV+ Soundbox: Update naar firmware versie 1.22.6

Categorie:KPN TV+ Soundbox
  • May 7, 2026
  • 29 reacties
  • 758 keer bekeken
Toon eerste bericht

29 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 8, 2026

@Bob Bernard 

Maak een eigen topic hiervoor aan.

Wat betreft updates, zijn we ondertussen al 3 stuks verder.

Momenteel 1.227.1

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Jammer dat 't niet geholpen heeft ​@Bob Bernard, dankjewel voor de terugkoppeling. We zijn benieuwd of het verschil maakt als je deze instellingen aanpast:

Instellingen(tandwiel/geluid/Verwerking van geluid:

Zet geluidsmodus op 'Verschillend per app'

Instellingen(tandwiel/geluid/Andere geluidsopties:
Zet 'Andere geluidsuitvoer (HDMI)' op UIT (Grijs)

Als het helpt, horen we dat natuurlijk graag! Helpt het niet, dan ook: maar maak dan even een eigen topic aan. Dan kunnen we daar gerichter met je meezoeken en houden we 't in deze Product Update voor andere lezers overzichtelijk.

• Deelnemer
  • June 22, 2026

Het is even geleden dat ik iets schreef maar bij deze weer 2 puntjes van aandacht voor het team.

Ik wil graag een nieuw probleem melden die ik, na eerst zelf gecontroleerd te hebben, ervaar. 

Tijdens het kijken van wedstrijden van het WK 2026 spoel ik wel eens een minuut terug om te kijken wat er nu precies gebeurde. En op dat moment veranderd het geluid ook! Het geluid klinkt ineens scheller (commentator/spraak). Als je dan daarna weer “live” kijkt hoor je het schelle geluid niet en is het geluid weer normaal. 

Wat er soms ook gebeurd is dat het geluid ineens begint te haperen tijdens een het tv kijken. Schakel je dan even over naar een andere zender dan is het geluid weer goed te verstaan.  Doe je niets dan hersteld het vanzelf doordat het beeld even zwart wordt en daarna weer te zien is, het geluid is dan ook weer goed.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 22, 2026

Bedankt voor de gerichte feedback ​@JanHilgers , nemen we weer mee richting ons TV Team 💪🏻