Skip to main content

Sinds kort kpn tv+. Alles is geüpdatet en rechtsreeks met kabel verbonden aan de modem. 

Wanneer we tv pauzeren springt hij nadat we weer verder kijken na een paar minuten naar live.

Ook start hij soms vanuit het niets opnieuw op. 

Opnieuw opstarten heeft niet geholpen.

Wat een drama. Iemand een oplossing?

Niemand een advies?


@Kpn ?????


Hoi @Paul360 en welkom hier op ons forum!
Allereerst excuses voor deze late reactie; jouw topic is op de een of andere manier tussen wal en schip geraakt dus goed dat je nog even melding hebt gemaakt. Op dit forum helpen klanten elkaar en indien nodig reageren wij als moderators ook. De snelste manier om met dit soort problemen geholpen te worden, is door te bellen met onze gratis helpdesk op het nummer 0800 0402.

Wat betreft je probleem; heb je de ontvanger onlangs al een keertje teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Dat zou in dit geval wel mijn eerste advies zijn. Verder geef je aan dat wanneer je pauzeert hij uit zichzelf weer naar live tv gaat; geldt dat voor alle zenders & programma's? 


Hallo @JanZ_ ,

Dank voor je reactie. Het bij alle zenders inderdaad. Het probleem was gelijk aanwezig nadat ik de kastjes nieuw gekregen en geïnstalleerd heb een paar weken geleden. Heeft het dan zin om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Want wat zou dat oplossen aangezien het probleem gelijk na installatie nieuw uit de doos aanwezig was. 


Hallo @JanZ_ ,

Dank voor je reactie. Het bij alle zenders inderdaad. Het probleem was gelijk aanwezig nadat ik de kastjes nieuw gekregen en geïnstalleerd heb een paar weken geleden. Heeft het dan zin om hem terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Want wat zou dat oplossen aangezien het probleem gelijk na installatie nieuw uit de doos aanwezig was. 

Juist daarom zou ik deze deze ontvanger eens terugzetten naar de fabrieksinstellingen @Paul360, daarmee zorg je er ook meteen voor dat hij alle updates meepakt, ik heb goede hoop dat deze stap voor de gewenste verbetering zal gaan zorgen en zie je bevindingen dan ook graag tegemoet!