Skip to main content

Heb nu al weken dat de tv ineens stilstaat, en na een seconde weer verder gaat je kunt ook niet zeggen wanneer dat gebeurt en hoe vaak, heb al contact gehad met KPN maar die weten het ook niet hadden een nieuw kabeltje dat van de tv ontvanger, heb dat aangesloten maar nog hetzelfde probleem.

Heeft iemand anders ook last van? 

Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord met de Box 12, maar als het werkt werkt het.

Heb trouwens nog iets, ik heb twee schemerlampen op mijn kastje naast de tv staan daar zitten dimmers tussen die heb ik er uitgehaald, had gelezen dat dat het ook kon zijn dus ga vanavond maar eens kijken of dat helpt ?

Schemerlampen kunnen inderdaad invloed hebben op de draadloze verbindingsset. In dit artikel noemen we nog een aantal dingen die ook invloed kunnen hebben, daar kan je ook rekening mee houden: 

 


Hoi Jasper,

 

Heb vandaag de kabel van KPN binnen gehad.

maar zoals ik al vertelde heb ik gister de dimmers tussen mijn schemerlampen uit gehaald, en gisteravond geen last meer van stilstaand beeld gehad.

kijk nog een paar avonden aan voordat ik de kabel aansluit, misschien was het dat wel 🤷‍♀️


Misschien een idee om aan de medewerkers van de klantenservice door te geven , zodat als er mensen met dit probleem bellen ze eerst kunnen vragen of ze dimmers tussen de lampen  hebben zitten, want heb al tig keer gebeld maar nog niemand heeft dat ooit aan mij gevraagd !!

Dan is dat dus niet in het telefoonscript opgenomen en dat is eigenlijk vreemd want het is al jaren bekend dat ledverlichting, dimmers, opladers en zonnepanelen behoorlijke verstoringen kunnen geven op de werking van "draadloze" verbindingssets. Als je de mogelijkheid ziet om die "draadloze" verbindingsset te vervangen door een netwerkkabel dan zal dat nog veel meerstabiliteit geven. Ik zou je echt willen adviseren om dat toch eens goed te bekijken.


Zal ik zeker doen !!👍


Goed om te lezen dat het op die manier beter gaat @Hollanderke! Ik ben het met wjb eens dat het een goed idee is om de bekabelde optie te bekijken.

  

Dan is dat dus niet in het telefoonscript opgenomen en dat is eigenlijk vreemd want het is al jaren bekend dat ledverlichting, dimmers, opladers en zonnepanelen behoorlijke verstoringen kunnen geven op de werking van "draadloze" verbindingssets.

Dit staat er wel in, maar misschien kwam men nog niet bij die stap bij de eerste gesprekken.


Nou ,ik heb in een jaar tijd al heel wat gesprekken gehad !!!

en een nieuw modem ,tv kastje ,afstandsbediening gehad ,en alle stappen die er maar te bedenken zijn gedaan,iedereen is altijd heel vriendelijk maar zoals ik al zij iedereen zegt iets anders, want als ik dit zelf niet had geprobeerd had ik het dus niet geweten, dus de hoop is dat hij het zo blijft doen.

Anders leg ik de kabel neer die ik van KPN gehad heb,en als het dan goed is moest ik KPN terug bellen en dan krijg ik contact met de volgens mij wat ze vertelde de technische dienst.

Maar iedereen bedankt voor het meedenken !! 👍

 


Reageer