Skip to main content

dit heb ik ook sinds ik nieuw abonnement heb. Heb al contact gehad telefonisch. Alles doorgelopen en alles opnieuw getest en reset  vanuit kpn gedaan maar nog niets opgelost. Hoe nu verder? Ik weet t niet meer

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Herkenbaar.


boven genoemde ging op een reactie van een topic die inmiddels is gesloten. Vreemd dat ik daar we op kon reageren. Maar t gaat om t volgende: tv geeft regelmatig aan dat ethernet niet is verbonden en krijg dan op beeld wat ik moet doen. Dan moet ik steeds verversen. Al telefonisch contact gehad maar niet geholpen 


Hi @Maria catharina1959, jouw reactie stond inderdaad in een ouder topic. Om je beter te kunnen helpen en het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je aangemaakt.

Ik begrijp dat je een foutmelding te zien krijgt over de aansluiting met de ethernetkabel. Welke tv-ontvanger heb je en hoe is deze op je modem aangesloten? Zit er andere apparatuur tussen en zo ja, welke? Wat moet je precies doen om de verbinding te herstellen? Alle details zijn welkom, zo kunnen we hier op het forum beter met je meedenken.