Skip to main content

Geen storingsvrije ontvangst ondanks reset. is er storing en zo ja hoe lang gaat dit duren naar verwachting ?

Met tussenfasen minimaal contact maar geen beeld ondanks reset en stroomonderbreking.

 

Admin: titel ingekort i.v.m. duidelijkheid

Waar gaat dit over? Interactieve tv? Welke Experiabox heeft u? Hoe is de ontvanger aangesloten?


Interactieve tv. Meerdere aangesloten. Allemaal hetzelfde. Geen beeld enkel haperend geluid.


Gebruik je draadloze verbindingssets of is er een kabel tussen de ontvanger en de experiabox?


Gebruikt u een switch?


Kabel


Kabel en switch


En ondersteunt die switch igmp snooping ?


Geen idee. Niet dat ik weet


Dan heb je de verkeerde switch. Deze id het beste. Dan weet je zeker dat het werkt. https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=661


Geen idee. Niet dat ik weet

Als u hier het merk en type noemt, dan kunnen wij dat wel zeggen.

Probeer ook eens een ontvanger rechtstreeks met de kabel op de Experiabox aan te sluiten, zonder switch er tussen. Deze zou het probleemloos moeten doen.


Hoi @Hans0011, welkom op het forum. Je hebt een probleem met de TV begrijp ik, op alle tv-ontvangers speelt hetzelfde. Gebeurt dat ook allemaal tegelijkertijd, of speelt het in vlagen? Ik ben ook benieuwd welk type switch je precies hebt.

En hoe doet de internetverbinding het op dat moment, blijft die wel stabiel of hapert die ook? Het tv signaal gaat via het internet, als het internet ook niet stabiel is kan dat meespelen in de oorzaak.

Zou je jouw postcode en huisnummer ook op je forumprofiel kunnen invullen? Daarmee kan ik je verbinding vanaf hier nakijken.

Ik hoor het graag van je.