Skip to main content

In de afgelopen maanden heb ik na diverse vergeefse pogingen tot uploaden gedurende enkele maanden geen ontvangst van TV gehad. Bezoeken van de winkels in Rijswijk en Leiden-centrum had geen effect: praten achter een scherm. Alles is georganiseerd op doe-het-zelf. Monteurs worden angstvallig op eigen wekplaats gehouden.

Een bekende uit mijn omgeving heeft mij uit de narigheid geholpen . Deze hulp was niet gratis.

Ik wil geen compensatie . Dit is tot ‘lering ende vermaek”, ook voor tijden dat virusdreigingen geen overheersende invloed hebben.

:rage: Moet op mijn eerste tekst reageren?


Welkom @pauladank! Fijn dat je ons gevonden hebt. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk. Wat rot dat je maanden lang de (fout)melding kreeg dat je geen ontvangst had. Dit is absoluut niet de bedoeling. In de winkel kunnen mijn collega's niet veel meer doen dan advies geven. Waar je thuis zelf mee aan de slag kunt. Aangezien het inmiddels is opgelost kan ik volgens mij weinig meer betekenen. Wel wil ik je het advies geven in vervolg te bellen (0800-0402 gratis). Onze telefonische klantenservice kan op afstand het e.e.a uitlezen en je helpen bij het oplossen van problemen. 
Hopelijk blijft het probleem nu opgelost, dankzij die bekende:blush: . 
Mocht je in de toekomst weer ergens tegenaanlopen, dan weet je ons te vinden. Hier of telefonisch is het advies! 


Ik vind uw antwoord goed als beleidsuitspraak van KPN. Ik had gebeld met 0800-0402. Daar heb ik een chat-gesprek gevoerd met als resultaat dat ik het zelf moest uitzoeken. Ik heb niets vernomen over uitlezen van het probleem.

Ik ging ervan uit dat er geen oplossing geboden werd en dat mijn kennis van de materie onvoldoende was. om zelf het probleem op te lossen. Pas later heb ik het forum gevonden om alsnog mijn probleem te melden. De update(s) werken sinds weken goed en ik heb veel gemak van de vernieuwingen.


Reageer