Skip to main content

Hallo, sinds kort ook over gegaan van Telfort naar KPN. Veel storingen sinds kort bij het terugkijken of opnemen van programma's, krijg vaker de melding: STB-zap-01 -Video niet gevonden. Klantenservice had aan de hele reset te doen en na deze meermaals gedaan te hebben nog steeds geen resultaat. De klantenservice gaf aan mij niet verder te kunnen helpen doordat hun ook nog bezig zijn met het zoeken naar een oplossing. Door mijn wisselende diensten heb ik hierdoor weinig aan mijn tv abonnement. Contact opgenomen met de afdeling opzeggingen waar ik een opneemabbonement kreeg ter compensatie terwijl ik deze al heb?! Nu een aanbieding online, 6 maanden internet en tv voor 35 euro en mij konden ze verder niets aanbieden. Zeer slechte klantenservice. Iemand bekend met dezelfde storing? En anders een goed overstap advies 😉?

Beste @Kyraaaatje, welkom! Dat is wel erg rot.. Er loopt al een tijdje een onderzoek naar deze verstoring. Uit analyse blijkt dat de problemen ontstaan door een aantal programma's die op  het laatste moment werden toegevoegd aan de gids. Soms gebeurt de aanlevering op zo'n laat moment, dat het niet meer mogelijk is, om het programma ook op het platform op te nemen. Als de klant dan dit programma wil terugzien, krijgt de klant een foutmelding. Dit kan helaas niet hersteld worden:disappointed_relieved: . Er wordt gekeken om het groene terugkijkenpictogram van de betreffende programma's ook weg te halen om onduidelijkheid te voorkomen. Gaat het bij jou ook vaak om dezelfde programma's? Heb je een idee dat het inderdaad aan bovenstaande kan liggen?Â