Skip to main content

Is het mogelijk om, gelijk aan de parental controls op WiFi, de TV functie in de nachtelijke uren uit te schakelen?

Je zou ook gewoon eens met hem kunnen praten. Alles beveiligen en verbieden is niet altijd de oplossing. 


Wow Ronald, wat een fantastisch idee! Dankjewel!


Maar ik denk niet dat je de tv functie kan uitzetten op vaste tijden. Misschien kan je daar wat over in de gebruiksaanwijzing van je decoder.


Hallo @Ronald31 en @richardk als je een recente firmware op de kpn box 12 hebt, kan dat inderdaad sinds kort.


Maar hoe, @JanD ?


Maar hoe, @JanD ?

Welke firmware heeft jouw modem?


V12.C.23.04.32


V12.C.23.04.32

Hallo @richardk ik weet niet of het in ...32 zit maar onderstaand een schermafbeelding zoals het er bij mij, versie….39 uit ziet:

Ouderlijk toezicht
 

Hier kun je dus diverse apparaten uit de lijst kiezen en een tijdschema meegeven, groen is beschikbaar, grijs is uitgeschakeld.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Succes.


Bij mij zit ‘Ouderlijk toezicht’ niet onder Beveiliging, maar onder Thuisnetwerk > Verbonden Apparaten.

 

Mijn denkfout zat er in, dat ik dacht dat de TV niet onder netwerkapparaten viel. Lang internet via de TV kabel gehad, waarbij een splitter vóór de router het TV signaal scheidde van het Internet signaal.

 

Dus bedankt, vraag beantwoord!