Skip to main content
Beantwoord

TV uitschakelen op tijd KPN Box 12. Parental controls

• September 22, 2023
  • 9 reacties
  • 184 keer bekeken

Is het mogelijk om, gelijk aan de parental controls op WiFi, de TV functie in de nachtelijke uren uit te schakelen?

Beste antwoord door Anonymous

V12.C.23.04.32

Hallo @richardk ik weet niet of het in ...32 zit maar onderstaand een schermafbeelding zoals het er bij mij, versie….39 uit ziet:

Ouderlijk toezicht

Hier kun je dus diverse apparaten uit de lijst kiezen en een tijdschema meegeven, groen is beschikbaar, grijs is uitgeschakeld.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Succes.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 22, 2023

Je zou ook gewoon eens met hem kunnen praten. Alles beveiligen en verbieden is niet altijd de oplossing. 

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2023

Wow Ronald, wat een fantastisch idee! Dankjewel!

Forum|alt.badge.img+4
  • Wijsgeer
  • September 22, 2023

Maar ik denk niet dat je de tv functie kan uitzetten op vaste tijden. Misschien kan je daar wat over in de gebruiksaanwijzing van je decoder.

• September 22, 2023

Hallo @Ronald31 en @richardk als je een recente firmware op de kpn box 12 hebt, kan dat inderdaad sinds kort.

• Auteur
  • Topper
  • September 22, 2023

Maar hoe, @JanD ?

• September 22, 2023

Maar hoe, @JanD ?

Welke firmware heeft jouw modem?

• Auteur
  • Topper
  • September 23, 2023

V12.C.23.04.32

• Antwoord
  • September 23, 2023

V12.C.23.04.32

Hallo @richardk ik weet niet of het in ...32 zit maar onderstaand een schermafbeelding zoals het er bij mij, versie….39 uit ziet:

Ouderlijk toezicht

Hier kun je dus diverse apparaten uit de lijst kiezen en een tijdschema meegeven, groen is beschikbaar, grijs is uitgeschakeld.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

Succes.

• Auteur
  • Topper
  • September 24, 2023

Bij mij zit ‘Ouderlijk toezicht’ niet onder Beveiliging, maar onder Thuisnetwerk > Verbonden Apparaten.

Mijn denkfout zat er in, dat ik dacht dat de TV niet onder netwerkapparaten viel. Lang internet via de TV kabel gehad, waarbij een splitter vóór de router het TV signaal scheidde van het Internet signaal.

Dus bedankt, vraag beantwoord!