Skip to main content

Met de nieuwe afstandsbediening Jannie de TV niet aan en uitzetten, hiervoor moet ik de oude afstandsbediening gebruiken. Kok het geluid van de TV gaat zelf zachter. Wat is de oplossing?

Goedeavond opnieuw koppelen de afstand bediening met tv 😉


Hi @Sjaakannie, ik zie dat Cornelis je al heeft aangeraden om de afstandsbediening opnieuw te koppelen, mocht dat nog niet zijn gelukt dan kan je in dit artikel zien hoe je dat kunt doen:

Laat je weten of je het voor elkaar hebt gekregen en of de problemen die je ervaart daarna ook verleden tijd zijn?


Ik heb de afstandsbediening wel gekoppeld alleen ik kan de TV niet aan of uitzetten, hiervoor moet ik de oude afstandsbediening gebruiken.

 


Kan je wel het geluid harder en zachter zetten met de KPN afstandsbediening? Als dat ook niet lukt, is het koppelen niet helemaal goed gegaan ben ik bang, en dan wil ik je verzoeken om het nogmaals te proberen.

Je had het in je eerste bericht over de nieuwe en de oude afstandsbediening, had je eerst een andere afstandsbediening van KPN en kan je daar alles nog wel mee bedienen? In dat geval kan je er uiteraard ook voor kiezen om de oude te gebruiken 🙂


Ik kan het geluid harder en zachter zetten ik kan de tv alleen niet aan en uitzetten met de nieuwe afstandsbediening.


Ik kan het geluid harder en zachter zetten ik kan de tv alleen niet aan en uitzetten met de nieuwe afstandsbediening.

Dan heb je nog niet de goede instelling te pakken. Volg de procedure met de snelcode meermaals, terwijl je steeds de knoppen test. Of….

Gebruik de merk codes. Dat hangt af van het type afstandsbediening. Heb je de D3 (cijfers onderaan) of de T4H (cijfers boven; netflix knop)?

Zie ook http://kpn.com/ab . Als je aangeeft wat het merk en type van je tv en welke ab je van kpn hebt kan ik het precieser aangeven voor je.


Hoe staat het er inmiddels voor @Sjaakannie? 


Het werkt nu prima.


Heel fijn! Bedankt dat je het nog even laat weten 😊