Skip to main content

Bij het kijken van livestreaming op YouTube valt de tv vaak spontaan uit.

we starten dan alles opnieuw op maar als het 1x gebeurt blijft het om de zoveel minuten uit gaan. We hebben alles al terug gezet naar fabrieks instelling, tijdens het kijken geluid zacht en harder gezet. Ook de tv instelling zelf staat niet op energiezuinig of slaapstand etc, daar kan het niet aan liggen. Wij weten het niet meer, iemand een oplossing ?

Hi Jibbe, welkom op het forum. 

Hoe gebruik je youtube precies? Is dit via de KPN ontvanger of de app op de smart televisie zelf? Bedoel je met uitvallen dat de televisie dan geheel uitvalt alsof er geen stroom meer op zit? Of krijg je nog een foutmelding?


Wij toetsen 221 in op de kpn afstandsbediening en komen dan bij You tube. 
De tv valt zonder waarschuwing in zijn geheel uit, we ontvangen geen melding


En dit gebeurt alleen bij Youtube? Start je dan ook de ontvanger van KPN opnieuw op of alleen de televisie om het weer werkend te krijgen? Ik vraag dit om te achterhalen of het aan de ontvanger ligt of aan de televisie zelf. 


We starten de ontvanger en de tv weer opnieuw op. Bij het bekijken v livestreaming op You tube gaat het mis


Duidelijk, zou je ook de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 


We hebben de stappen gevolgd en gereset gaan het morgen uitproberen op you tube. Laat morgen weten of dit geholpen heeft. 


Top, dan wacht ik je reactie af. 


Goedemorgen, helaas na ongeveer een minuut of 18 valt de tv wederom uit. Robleem nog niet verholpen 


Bij normaal tv kijken of netflix gebeurt dit niet?


Klopt tv en Netflix werkt gewoon.

we hebben nu Chromecast eraan gehangen en dan gaat het wel goed 


Voordat we de ontvanger om gaan ruilen, wat gebeurt er wanneer je alleen de televisie weer opnieuw opstart? En dus helemaal niets met met de ontvanger doet wanneer dit voorkomt?


Als we alleen de tv weer opstarten komt het beeld niet terug 


Dan stel ik voor om de ontvanger om te ruilen, mocht je niet met de Chromecast willen werken. Zou je dan je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Ingevuld 


Dankjewel. De omruiling gaat plaats vinden bij een Post NL in de buurt. Heb je een voorkeur? 

 


Primera Hans de Boer


Ik heb het voor je besteld. De ontvanger zal morgen vanaf 15 uur voor je klaarstaan daar. Neem de oude ontvanger zonder afstandsbediening mee in een doosje en vergeet een geldig ID-bewijs ook niet. 

Laat je nog even weten of dit de oplossing is? 


Beste Alex, kastje opgehaald geïnstalleerd en vandaag weer geprobeerd, helaas alles valt weer uit. Jammer nu maar Chrome cast aangesloten en dat werkt.


Herkenbaar probleem (waarschijnlijk zelfde postcodegebied) Youtube livestream valt bij kijken via de mediabox na ca 2 minuten weg en moet dan weer opnieuw via menu opgestart worden. Daar wordt je na een paar keer echt moedeloos van.

Oplossingen zijn zeer welkom.