Skip to main content
Vraag

TV valt uit en programma's blijven laden

• March 14, 2026
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Gisteren is er een monteur geweest om onze klacht die we al even hebben te verhelpen. 
aardige man, nieuw kastje internet haperde. Kan gebeuren. 
vandaag is tv kijken een ramp. 
Nu doet het eigenlijk niets meer 

beeld speelt niet, streamingdiensten blijven vast lopen, in de gids stand zien en horen we iets maar zodra we het willen bekijken zwart beeld. 

Kastje uit en weer aan gezet. 
Werk niet! 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 17, 2026

Goedemiddag ​@Marispodium , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Enorm balen dat je na het bezoek van de monteur zoveel problemen ervaart met het tv kijken maar goed dat je daar ook via deze weg melding van maakt. We zijn inmiddels een paar dagen verder, speelt het probleem nog steeds of heb je dit inmiddels weten te verhelpen? Mocht het probleem nog steeds actueel zijn dan denk ik graag met je mee hoe we dit probleem voor je op kunnen lossen. Kun je me allereerst vertellen welk type tv ontvanger je precies gebruikt? En werkt het Internet nog wel of ervaar je echt alleen problemen met het tv kijken? Als je deze vragen voor me kunt beantwoorden, kunnen we vanuit daar verder kijken wat er moet gebeuren hoe we dit issue kunnen verhelpen. Voor directe ondersteuning kun je trouwens ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk