Skip to main content

Sinds een paar weken valt de tv-verbinding steeds weg. Eerst loopt het beeld op tv vast en vervolgens verschijnt er een melding dat er geen verbinding is. De modem moet gereset worden. Vervolgens moet ook de tv box nog even gereset worden en daarna is er weer verbinding. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, bijna dagelijks en soms meerdere keren per dag. Elke keer moet de modem gereset worden. Dit is erg vervelend wanneer je midden in een programma zit, want alles bij elkaar ben je zo maar een paar minuten verder. 

De apparatuur is nu bijna drie jaar oud en wordt vrij intensief gebruikt. Ik zou graag een nieuwe modem ontvangen in de hoop dat het probleem dan verholpen is. 

Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch en werkt internet wel goed?


Direct met een kabel aangesloten. 
Internet werkt wel goed. 


Direct met een kabel aangesloten. 
Internet werkt wel goed. 

Die kabel bestaat uit 1 stuk van Experiabox naar ontvanger? Heeft u deze al eens vervangen?

Wat is het merk van de ontvanger? Toch niet toevallig nog een Motorola? 


​Welkom op ons Forum @Desiree-1983. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. 

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt op Nick83. Ervaar je nog steeds problemen en heb je nog steeds hulp nodig? Zo ja, dan hoor ik graag weer van je. Vul dan ook alvast jouw forumprofiel aan met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. 


Inmiddels heb ik contact gehad met de klantenservice van KPN en ik krijg een nieuwe modem toegestuurd. Het probleem is nog steeds niet verholpen namelijk ondanks dat alles al is geprobeerd. Ik heb de Experiabox v8 en krijg een v10. Hopelijk is daarmee het probleem verholpen.


Laat je even weten of het nieuwe modem heeft geholpen? Zo niet, dan moeten we op zoek naar een andere oplossing.