Skip to main content

Beste Kpn,

Mijn probleem is identiek dat van Desiree-1983.

Weet u al of de nieuwe modem V10 het probleem al geholpen heeft?

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Cindy masiahdas, welkom op ons forum! Welke foutmelding krijg je precies? In het oorspronkelijke topic waar je deze vraag stelt ging het geloof ik om Foutcode STB-NMC-400 Verbinding met zender verbroken. Op die pagina staan daar ook de stappen die je kunt doorlopen om deze op te lossen.

Als dat het niet oplost ben ik wel benieuwd waar je precies vast loopt!


Hoi Thomas, 

Het probleem 400 STB is niet opgelost. Herhaaldelijk moeten we opstaan om de moden V8 te resetten en we balen hier echt van.  Morgen wordt de glasvezel geplaats hopelijk ligt het daaraan want zo is het echt geen doen. 


Hoi @Cindy masiahdas ,

Via de wifimanager kan je de v8 omruilen, omdat je die moet resetten steeds lijkt het probleem daarin te zitten.

 


Dank voor uw mailtje Martijn,

Dat ga ik zeker doen.

 

Groetjes, 

Cindy Masiahdas 


Wij hebben sinds april een nieuwe tv Samsung 55 inch. Na 1maand begint het beeld steeds enkele seconden uit te vallen op zwart, soms met een fel geluid, Netflix valt ineen film weg met de vermelding "de titel kan niet worden afgespeeld" we hebben een nieuwe Mediabox gekregen en een nieuw modem, zelf hebben we een nieuwe HDMI kabel aangesloten en een nieuwe internet kabel cat. 6. Het probleem is echter niet weg. In de topics zie ik dat meer mensen hier last van hebben en uit de antwoorden blijkt dat de software van de Mediabox deze verstoring veroorzaakt! Wat doet KPN hieraan? Is er een Mediabox met andere software? Ik hoor het graag want het is heel irritant en zo kunnen we niet genieten van onze nieuwe tv! Vr Gr Astrid Castricum 


Hoi Astrid, 

Wij hadden dezelfde probleem gehad en toen hadden we besloten om het glasvezelnetwerk te laten installeren door KPN.  Het probleem verdween als sneeuw voor de zon. Hoop dat dit ook de oplossing is voor jullie. Veel succes.

Groetjes, 

Cindy


Bedankt voor je reactie Cindy, helaas hebben wij hier nog geen glasvezel dus die oplossing gaat het niet worden. Ik hoop dat er nog een andere oplossing is, want het is geen plezierig kijken op deze manier! 


Bedankt voor je reactie Cindy, helaas hebben wij hier nog geen glasvezel dus die oplossing gaat het niet worden. Ik hoop dat er nog een andere oplossing is, want het is geen plezierig kijken op deze manier! 

 

@Beeld valt steeds weg

Beste Astrid, wil je s.v.p. een nieuwe eigen topic maken.

Je breekt in, in een lopende topic.

Volgens de regels is dat niet toegestaan.

En vermeld er dan ook bij of je Netflix via de KPN tv decoder kijkt of via de app van de televisie (dat laatste doen wij bewust altijd😉(wel de originele AB van de tv nodig (vinden wij niet erg)))

En of je de KPN tv decoder met een UTP kabel hebt aangesloten of via een DVS.

CAT6 kabel is goed, voor de KPN tv decoder is een CAT5 kabel in principe voldoende.😉


Sorry ben net in dit forum gestapt! Ik ga kijken hoe dat moet! 


Sorry ben net in dit forum gestapt! Ik ga kijken hoe dat moet! 

 

Boven zie je een button met “Stel je vraag”

Klik daarop en je kan je vraag stellen. 

Of te wel een eigen topic starten.

Zo werkt elk forum. 😉  Succes.