Skip to main content
Beantwoord

tv verplaatsen

• September 18, 2020
  • 2 reacties
  • 109 keer bekeken

hoe ver mag experia transmitter van de tv afstaan . het signaal komt binnen via oude telefoon aansluiting. 

ik wil namelijk tv aan dd andere kant in de huiskamer zetten . 

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @leo390, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @JanD jouw vraag al heeft beantwoord, waarvoor dank. :relaxed: Nog een kleine toevoeging op het bericht, we adviseren om de kabel tussen de Experia Box en het aansluitpunt (in jouw geval de oude telefoonaansluiting) niet langer dan 2 meter te maken. De kabel vanaf de Experia Box naar bijvoorbeeld de tv-ontvanger mag inderdaad 100 meter zijn, zoals Jan aangeeft. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• September 18, 2020

Hallo @leo390 , bedoel je de kabel tussen je tv-toestel en je tv-decoder (de HDMI-kabel dus) of de Netwerkkabel tussen modem en tv-decoder?

Indien het 1e, zo kort mogelijke kabel, de standaard HDMI-kabel dus.

Indien het 2e , de LAN-kabel mag tot 100meter lang zijn, ruimte genoeg dus.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • September 22, 2020

Hi @leo390, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Ik zie dat @JanD jouw vraag al heeft beantwoord, waarvoor dank. :relaxed: Nog een kleine toevoeging op het bericht, we adviseren om de kabel tussen de Experia Box en het aansluitpunt (in jouw geval de oude telefoonaansluiting) niet langer dan 2 meter te maken. De kabel vanaf de Experia Box naar bijvoorbeeld de tv-ontvanger mag inderdaad 100 meter zijn, zoals Jan aangeeft. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!