Skip to main content

Ik heb een TV met aansluiting en alles verplaatst van 1 kamer naar de andere, maar bij het opstarten blijft hij hangen op 70P, oftewel 70%…….heb alle stekkers er al een keer uit gehad, heb langer dan 10 minuten gewacht, etc.  Wat kan ik nog meer proberen?

Goedenavond @Heinikje00, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat rot dat de tv-ontvanger niet gewoon doorloopt met de installatie, en je hierdoor nu even geen televisie hebt. Je hebt al aardig wat getest, met bijvoorbeeld de stekkers er even uit halen. Dat is hartstikke goed! Indien het nog steeds voorkomt wil ik je aanraden om een reset van de tv-ontvanger uit te voeren (stappenplan bij geen beeld / menu oproepbaar). 

Mocht dat niet werken, dan ben ik benieuwd op welke manier je het aangesloten hebt. Met een directe kabel op de Experia Box (modem) of via een draadloze verbindingsset?

Ik hoor graag van je!


@Heinikje00, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is jouw probleem met de foutcode inmiddels verholpen of kan ik hier nog bij helpen? :smile:



- Ik heb twee TV boxen en een ZTE modem van KPN (originele experia vervangen door KPN monteur)

Box onder is uitgevallen tijdens TV kijken (helaas was ik in keuken toen het gebeurd is). Spontaan lijkt het. Na opstarten 70p.

Ik heb (TP-link) switches, en eerst direct aansluiten geprobeerd -> geen resultaat. De switch op de probleem plek doet overigens IGMP snooping.

Ik heb een lange tijd gewacht (>1uur) en diverse power cycles + modem reset geprobeerd-> geen resultaat.
Boxen verwisseld, andere box ging opdezelfde plek (met switches!) ook in download modus, maar kwam daar binnen een kwartier weer uit en werkte
dus op de plek van de probleem box.

Toen op internet gezocht en dit gevonden, en de box op deze manier gereset.

Na minuut of 10 download en opslaan bleef de box even hangen bij 70p, en ik werd een tikje nerveus, maar uiteindelijk ging ie binnen een minuut door, en na nog een paar minuten had ik weer beeld.

Dus alsnog dank voor de hulp van iemand anders ;-)

 


@marcovje, welkom op het Forum. Altijd fijn om te horen dat ook andere klanten een topic gevonden hebben dat geholpen heeft! :hugging: Voel je vrij om de rest van het Forum ook te verkennen!:smile:


Reageer