Skip to main content

Nog maar net client van KPN.. veel problemen, de mensen van technische dienst vriendelijk hoor maar.. de boel werkt beslist niet naar behoren. Beeld TV bevriest, TV reageert niet meer op commando’s met de afstandsbediening. Ik heb hier WiFi en geen vaste kabelverbinding. 

Misschien is een kabel de beste optie i.p.v. WiFi.

krijg Server probleem in beeld:

Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw. (kbx-apk-3042/500-REF-1337)

Ook bijna dagelijks trek ik de steker er uit om terug te kunnen komen op KPN dit is toch waardeloos?

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

Gisteravond was er een storing van 45 minuten op het platform van TV+ / online tv. Dat werkt nu weer goed. 

Maak je voor meer consequente problemen een eigen vraag (topic) aan @ellenilli  ? Dan kan je beter geholpen worden.

https://community.kpn.com/topic/new?fid=11

 

Admin: bericht verplaatst naar ander topic

 


Welk merk en type modem gebruik je @ellenilli , onderstaand een kaartje met de door KPN ondersteunde aansluitmogelijkheden.

Anders soortige aansluitingen kunnen misschien werken, maar als het niet goed werkt, kun je niet bij KPN aankloppen.

 


Alles wat ik gebruik is van KPN ook door een monteur geïnstalleerd. Ik wil niet terecht komen in technische vragen daar weet ik n.l. niets vanaf 😉 misschien is KPN superWifi een oplossing zou ook kunnen dat dat al heb 😉 Dank voor je bericht, ik nam al contact op met KPN die bellen mij terug. vriendelijke groet, ellen


Ha @ellenilli, ben je inmiddels teruggebeld? Het plaatje dat N.N. deelt, is goed om naar te kijken. Als jij alleen een modem van KPN hebt, en geen wifi punten, dan kan de TV+ Box alleen via wifi als je een Box 12 hebt. Bij een V9, V10 of V10a moet deze bekabeld aangesloten worden. Ik ben benieuwd hoe het er nu voorstaat!


Nee er gebeurde nog weinig, van het kastje naar de muur.. Alles is aangelegd door een monteur van KPN hier, ik betaalde daar natuurlijk ook voor. Maar het werkt niet goed, dagelijks de steker er uit om op KPN te komen, ook bevriest het beeld regelmatig. Ik wil dat een monteur de boel bekabelt en niet uitsluitend op Wifi ontvangen.. Natuurlijk kan ik opnieuw een monteur boeken.. maar ik wil er niet een tweede keer voor betalen het werkt zoals het werk gedaan is niet goed. Ben ik nou gek?


Nee er gebeurde nog weinig, van het kastje naar de muur.

Welke Experia/KPN Box heb je?

Een zwarte V12 of V14 danwel een witte V10 of V10a?


Ik bestelde daarnet een monteur dank voor de berichten


Reageer