Skip to main content

Hallo Allemaal,

Sinds vandaag heb de TV Box+  op de afstandbediening zit wel een kop voor de Google assistent. 

Maar ik heb zelf ook een Google Nest Hub in mijn netwerk hangen.

Zowel de Google Nest Hub als de KPN Tv Box+ zitten in de Home app.. Als ik nu zeg van “Hey Google, Nederland 1” Dan stream hij de zender vanaf Youtube.

Weet iemand of het ook mogelijk is om dit soort commando te geven, zodat hij naar de “Normale” zender gaat dus de TV?
 

Hey @Jelle Ruben, welkom! Je bent niet de enige die dit aangeeft. Ik weet niet of dit iets is dat zo hoort te werken, vanuit de Nest, of dat het anders kan. En, als het dan anders kan, of wij daar invloed op hebben. We geven het door richting het tv team en ik kom er bij je op terug zodra we terugkoppeling hebben.


We hebben dit voorgelegd aan het tv team en daar nu een terugkoppeling op. Ze geven aan dat dit iets is waar wat meer tijd in gaat zitten om uit te zoeken waar het mis gaat. Er zijn echter andere zaken die een hogere prioriteit hebben. En omdat het via de knop op de afstandsbediening wel werkt blijft dit voor nu even liggen.


Aha bedankt voor je antwoord. Ik snap dat er andere prioriteiten zijn. Zoals als ze er van weten, en later er na willen kijken is al fijn. 

En ja er is inderdaad nog wel een en andere na te gaan en wellicht te verbeteren. Aangezien ik ook de mogelijkheden van Ziggo heb kunnen ervaren.. 

En gelukkig staan erveel op de lijst (in een andere topic). 


Hallo kpn,

Jammer dat jullie dit op een laag pitje zetten, waarom kan het bij andere wel.

Is er een andere box die het wel kan en ook 4k kan kijken.

gr Ries


Hallo kpn,

Jammer dat jullie dit op een laag pitje zetten, waarom kan het bij andere wel.

Is er een andere box die het wel kan en ook 4k kan kijken.

gr Ries

 

 

Over 4k zijn er volgens mij wel oplossingen zie

 

https://www.kpn.com/televisie/4k-ultra-hd.htm


Reageer