Skip to main content

Via het zenderkeuzekastje werkt de radio altijd zoals het hoort, maar de TV niet. Vrijwel elke dag moet het kastje worden uit- en weer aangezet voordat er beeld en geluid op de TV is. Soms gaat de TV wel normaal aan, maar als je dan de TV na een programma hebt uitgezet en later ergens anders naar wil kijken is er alleen maar zwart beeld, zonder geluid. Dus dan moet het kastje weer opnieuw worden gestart, wat best veel tijd kost...

Hoi @arienic. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Dat is zeker niet de bedoeling. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in jouw KPN Forum profiel. Dan zoek ik het verder voor je uit. Laat je een berichtje achter in dit topic?


Hoi Vikash, de TV-ontvanger is aangesloten via een Scart-kabel met de TV-ontvanger. De TV-ontvanger is met een kabel eengesloten aan het modem. Ik zal de TV-ontvanger resetten en zien wat dat oplevert.


Ik hoor graag of een reset het probleem verhelpt. Als dit niet het geval is, dan moeten we het verder uitzoeken. 


De reset schijnt het probleem te hebben verholpen. Na de reset verscheen een melding op de TV dat er nieuwe software moest worden gedownload, dat resulteerde in nogmaals een reset. Tot nu toe gaat het goed, ik hoop dat het zo blijft.


Wat goed om te lezen dat een reset het probleem heeft verholpen. Als het probleem toch weer terug komt, dan horen we dat graag van je!


Gisteren weer hetzelfde probleem. Eerder meldde ik dat de TV via een Scart-kabel is aangesloten, maar dat blijkt niet te kloppen. De aansluiting is gedaan met een HDMI-kabel. Reset helpt kennelijk toch niet, dus moeten we op zoek naar een andere oplossing. Alvast bedankt voor de hulp.


Wat vervelend dat het probleem weer terug is. Ik heb geprobeerd om jouw dossier er bij te pakken, helaas is dat niet gelukt? Heb je een abonnement bij KPN of een andere aanbieder?


Ik heb een KPN abonnement, tot begin maart 2020 was dat Telfort. Bij nakijken van de gegevens blijkt dat ik de facturen nog steeds krijg via noreply@telfort.com. Het klantnummer op de facturen is ******.

Vreemd, volgens mij werd alles omgezet naar KPN…

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Ik heb een KPN abonnement, tot begin maart 2020 was dat Telfort. Bij nakijken van de gegevens blijkt dat ik de facturen nog steeds krijg via noreply@telfort.com. Het klantnummer op de facturen is ******.

Vreemd, volgens mij werd alles omgezet naar KPN…

Dan is dat de reden waarom ik het niet kon terug vinden. Je kan het beste deze vraag op het Telfort Forum stellen. Ik kan jou helaas niet verder helpen.Â