Skip to main content

TV+,  wat een slecht product, haperend beeld, geen beeld, uitval, matige afstandbediening, niet compatible met andere afstandbediening.

Het systeem heeft een verschrikkelijke layout en reageert traag met en op alles.

ik heb spijt dat ik over ben gestapt en de oude goed werkende tv decoders heb ingeleverd.

Join the club, zou ik zeggen. Er zijn enorm veel klachten op dit forum over TV+. Helaas worden veel klachten niet opgelost en zullen ook niet opgelost gaan worden. Ook zijn enkele mensen die elke klacht bagatelliseren en antwoorden dat zij het wél geweldig vinden werken, maar dat getuigt natuurlijk niet van enig inlevingsvermogen laat staan behulpzaamheid.

Ik heb inmiddels een lijst van ongeveer 20 zeer vervelende bugs, inclusief een beschrijving hoe ze te reproduceren zijn. Zo af en toe heb ik deze hier geplaatst, maar er komen dan bovengenoemde reacties op. Dus daar ben ik mee gestopt. KPN zoekt het zich zelf maar uit. Jammer, want als iemand die zelf al 25+ jaar in softwaredevelopment werkzaam is, zou ik het juist enorm waarderen als klanten met goed gedocumenteerde bugs komen.

Wij hebben het product nu sinds juli maar hebben besloten om TV+ na de contractduur te stoppen en over te stappen op streamingdiensten. Ook niet bepaald ideaal, en ik zou er goud voor geven weer met een Arris TV te kunnen kijken, maar zowel bij de servicedesk als in de winkel kan men je daar niet meer mee helpen.

Voorheen waren we enorm tevreden over KPN, komende vanuit een enorm slechte Ziggo ervaring. Super stabiel DSL, uitstekende TV STB’s en prima beeldkwaliteit, bijna 4 jaar lang. Nu hebben de glas (wat prima werkt) en dus TV+. En dat laatste is simpelweg rampzalig. Ook hebben we dan nog weinig reden om KPN aan te houden (het TV platform was voor ons juist dé reden om KPN te kiezen!), dus dan gaan we gewoon voor de goedkoopste internetlijn op ons glas en is het “doei” aan KPN.


Hi @Bas_Bas_Bas! Welkom op het forum. Vervelend te horen dat TV+ je niet bevalt. 

Voor een aantal dingen die je opnoemt hebben we oplossingen. Ik wil je aanraden eerst naar onze kennisbank te gaan. Daar staat hoe je eventueel de TV+ Box een reset kan geven. En waar je alle instellingen kan vinden. 

Als er specifieke dingen zijn hoor ik het graag van je. Als je wat meer informatie geeft kan ik je beter helpen. Hoe vaak het wegvallen bijvoorbeeld voorkomt. Of hoe de TV+ Box is aangesloten. Ik hoor het, en help je, graag.