Skip to main content

En als je dan KPN belt krijg je mededeling, dat er een sms komt met oplossingen, die je al hebt geprobeerd. En dan wordt telefoongesprek beƫindigd.

Is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden?


Waar kan ik vraag kwijt?


Gewoon intikkenĀ :wink:Ā net zoals u mij net beantwoorde.


Het gesprek wordt als het goed is niet beƫindigd maar er volgt een tijdje stilte (na de melding van die sms). Daarna kan je alsnog verbinding krijgen met een medewerker. Dus niet ophangen omdat het even stil is, maar blijven hangen.

Maar je kan je vraag natuurlijk ook hier onder typen en kijken of de forumleden (of KPN Webcare) kunnen helpen.


HoiĀ @JPS2018. Welkom op het KPN Forum! Waar kan ik jou mee helpen? Gaat de tv-ontvanger helemaal niet meer aan of krijg je een foutcode te zien? Wil je jouwĀ gegevens ook acherlaten in je profiel, dan kan ik jouw abonnement er gelijk bij pakken.Ā 


HoiĀ @JPS2018. Welkom op het KPN Forum! Waar kan ik jou mee helpen? Gaat de tv-ontvanger helemaal niet meer aan of krijg je een foutcode te zien? Wil je jouwĀ gegevens ook acherlaten in je profiel, dan kan ik jouw abonnement er gelijk bij pakken.Ā 

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op mijn bericht, dus ik ga er vanuit dat het probleem al is verholpen of dat er via een andere weg is verholpen.Ā 


Reageer