Skip to main content

wat kan ik nog meer doen, stap voor stap alles geprobeerd, nog steeds geen tv verbonding

Hallo @wilma56 dat betekent dat de tv-decoder geen IP-adres van het modem krijgt toegewezen, mijn ervaring is de modem een keer uit- en aanzetten, dan pakt de decoder het weer goed op.

Ik heb een lopende case in dezen.

Welk merk en type modem heb je, een KPN Box12???

 


Hoi @wilma56, welkom bij ons op het forum. Kan je de vragen van Jan beantwoorden?

dat betekent dat de tv-decoder geen IP-adres van het modem krijgt toegewezen, mijn ervaring is de modem een keer uit- en aanzetten, dan pakt de decoder het weer goed op.

Welk merk en type modem heb je, een KPN Box12?

  • Aanvullend ben ik ook benieuwd welke dingen je zelf precies al hebt gedaan, kan je dat vertellen? Dat geeft een beter beginpunt en dan vragen we mogelijk geen dingen die je al geprobeerd hebt.
  • Welk type tv-ontvanger heb je van ons?
  • Heb je er een of meer? Als je er meer hebt, speelt het op meerdere ontvangers of op 1?
  • Hoe is/zijn de ontvanger(s) aangesloten op het modem, is dat met een directe kabel of via een draadloze optie?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer wij mee kunnen denken.