Skip to main content

Sinds gistermiddag werkt mijn tv niet meer. Ik zie wel het menu en de cijfers van de zenders maar heb geen beeld. De volgende stappen heb ik doorlopen:

Tv ontvanger gereset (harde reset)

Mijn router etc uit gezet 1 min gewacht en weer aangezet. 

Mijn andere tv ontvanger werkt op de andere tv maar niet op mijn philips oled 4k tv die staat beneden.

Ik heb de kabel rechtstreeks op de router aangesloten. 

Ik heb inmiddels nieuwe ontvangers gekregen echter zonder resultaat.

 

Heeft iemand een idee?

Ps alle kabels zitten er goed in.

 

 

Ter info hij stopte er ineens mee mijn tv werkt gewoon normaal 


Hallo @Hoi007 

Sinds gistermiddag werkt mijn tv niet meer. Ik zie wel het menu en de cijfers van de zenders maar heb geen beeld. De volgende stappen heb ik doorlopen:

Tv ontvanger gereset (harde reset)

Mijn router etc uit gezet 1 min gewacht en weer aangezet. 

Mijn andere tv ontvanger werkt op de andere tv maar niet op mijn philips oled 4k tv die staat beneden.

Waarom werkt die andere TV ontvanger niet op je Philips OLED, geeft die hetzelfde probleem?

Heb je 2 verschillende types ontvangers?

Als je de ontvanger met het probleem op die andere TV aansluit, werkt hij daar dan wel of ook niet?

 

Ik heb inmiddels nieuwe ontvangers gekregen echter zonder resultaat.

Hoe kan je nu al nieuwe ontvangers hebben gekregen als je pas sinds gisterenmiddag een probleem hebt? Of heb je ze omgeruild wegens een eerder probleem en wat was dat probleem?

 

In een vorig topic had je het over allerlei switches in je netwerk, als je alles eens afkoppelt van je router behalve die TV ontvanger werkt het dan wel?


Goedenavond,

 

Het probleem zat hem in de instellingen van de ontvanger. Het probleem is opgelost 

 

Bedankt voor je snelle reactie 

 

Groeten Nick