Skip to main content

Gisteren modem en TV ontvanger moeten omruilen.

Gevolg:TV deed het niet meer, nieuwe TV moeten kopen. Bij mijn abonnementsnummer wist ik mijn Pincode niet meer. Heb mijn Pincode moeten wijzigen en kreeg ik een ander abonnementsnummer. 

Het oude abonnementsnummer en nieuwe Pincode voor de installatie van de TV ging niet. Heb Opname Pakket besteld, maar is nu gekoppeld aan een abonnementsnummer van mijn buurman. Volgens Klantenservice moest ik de Pincode weer wijzigen, zodat mijn oorspronkelijke abonnementsnummer en Pincode via herstart van TV weer op is. Dit klopt niet. Ik heb een Pluspakket  maar ik ben kanaal 73, 74 en 89 kwijt, waardeloos 

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je vraag, afgesplitst van dit topic. 

Hi @Groot Ingrid! Hier lijkt iets mis te gaan in het systeem dat de tv-ontvangers registreert. 

Ik wil dit graag voor je nakijken en verhelpen. Vul daarom je profiel in en geef hier een seintje wanneer je dit gebt gedaan. 

Ik heb naast je klantnummer ook het serienummer van de tv-ontvanger nodig. Die staat op een sticker onderop de ontvanger. Of is te vinden in het menu van de tv-ontvanger via “Instellingen” en dan “Informatie”.

Laat hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld en ik maak het voor je in orde. 🙂


Goedemorgen  ik heb mail van jullie ontvangen dat mijn tv ontvanger te oud is en ik hem gratis mag omruilen,  na ingelogd te hebben krijg ik steeds opnieuw het bericht  ,er is iets mis gegaan.

Hopelijk kan kpn me verder helpen 


Hi @Puppylove! Zou je via deze tool willen proberen om te ruilen? Lukt het via die weg niet, maak dan je eigen topic aan


Reageer