Skip to main content

Hallo,

Mkjn moeder heeft tv en internet Glasvezel via KPN. Voorheen was het Telfort. De laatste tijd werkt de digitale tv niet meer en dan moet ze in de meterkast de modem resetten. Dit komt heel vaak voor. Er is verder niets veranderd dan dat de telfort automatisch in kpn is veranderd.

Wellicht dat de modem en/of de interactie tv kastje niet goed meer werkt.

Hopelijk komt u met een oplossing was het is erg belastend voor mijn moeder om zo vaak de apparaten te resetten.

U kunt met mij contact opnemen voor de abonnement gegevens. Mijn mailadres is (...)

Met vriendelijke groet, 

 

S. Bos

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @Bos glasvezel, welkom op het forum! Jammer te horen dat je moeder problemen ervaart met de interactieve tv. Als we kijken naar problemen met interactieve tv is het belangrijk dat degene op de locatie is waar de problemen ervaren worden. Dit omdat er ter plekke dingen getest en nagekeken moeten worden. Het is daarom handiger dat je moeder zelf, of iemand anders die op dat moment bij haar thuis is, contact opneemt met de klantenservice. De kortste klap is dan telefonisch (0800-0402). Mocht het op afstand niet te verhelpen zijn, dan kan op dat moment ook gelijk de vervolgstappen worden besproken en uitgevoerd. 

Als je liever via het forum zou willen afhandelen, dat mag natuurlijk ook. In dat geval hoor ik graag van je wat precies wat je moeder aan problemen ervaart. Ook ben ik benieuwd hoe de tv ontvanger is aangesloten op de Experia Box: rechtstreeks met een kabel, of gaat de kabel via een ander apparaat (switch, wifi punt, draadloze verbindingsset)? En, tenslotte, vul haar gegevens in op je forumprofiel zodat ik haar abonnement hier erbij kan pakken.