Skip to main content

Ik heb dit dus ook. Kan nergens de oplossing vinden. @KPN kunnen jullie helpen? 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Zou je dan alleerst eens even duidelijk willen maken wat er aan de hand is? Met wat je nu beschrijft is dat niet helemaal duidelijk. 


Hi @Alwine Kist, welkom hier. 

Zou je dan alleerst eens even duidelijk willen maken wat er aan de hand is? Met wat je nu beschrijft is dat niet helemaal duidelijk. 

Ik ben hier benieuwd naar, wat is er precies aan de hand? 

Ik hoor graag van je. 


Dank! Ik heb precies hetzelfde bij alle netten (dus ook NPO 1 etc). Ik kan niet kijken met de app. Er staat dit. Ik geen verborgen IPhone netwerk oid. En ik zit op de KPN wifi. Dank alvast! 

 


OK @Alwine Kist ,

Wat gebeurt er als je de app eerst verwijdert en daarna weer opnieuw download. 

(Dan heb je ook meteen de nieuwste versie.) 

En verder neem ik aan dat je bent ingelogd met jouw eigen abonnementsgegevens.  


Hoi @Alwine Kist 
Heb je wel het opnamepakket?
Als ik je foto goed begrijp wil je deze terugkijken, maar dan moet je wel het opnamepakket hebben.


Hoi @Alwine Kist 
Heb je wel het opnamepakket?
Als ik je foto goed begrijp wil je deze terugkijken, maar dan moet je wel het opnamepakket hebben.

Is dat echt zo…? Nog nooit gehoord!! Of is dat ook iets nieuws zoals het Opneempakket niet meer gratis bij 2 ontvangers…?

 

Staat niet in het online overzicht dat je bij Terugkijken het Opnamepakket dient te hebben….

 

 


Hoi @Alwine Kist 
Heb je wel het opnamepakket?
Als ik je foto goed begrijp wil je deze terugkijken, maar dan moet je wel het opnamepakket hebben.

Is dat echt zo…? Nog nooit gehoord!!

Nee @RJW59 ,

Dat is niet zo. 

@huistijger vergist zich. Vandaag werd De Avondschow met Arjen Lubach vanaf 14.25 op NPO 1 uitgezonden, in de herhaling dat dan weer wel.    

Los daarvan kun je tot een week terugkijken zonder dat je het opnemenpakket hebt. 

 

Overigens: Hier geen problemen met die app op mijn iPhone SE via Wifi.


Sorry Heren ik dacht dat het wel zo was, maar gelukkig ben ik ook een mens, die zich vergissen kan.


Werkt tv kijken met de tv ontvanger wel goed?


Ja! Mijn man kan ook gewoon op zijn naam inloggen op de KPN app. 


Reageer