Skip to main content

Hallo, 

regelmatig (zo'n 1x per 3 weken) hebben wij opeens spontaan geen beeld meer. Op de tv staat dan zender niet beschikbaar.

We hebben 2 van die kastjes (weet de naam niet) in de stopcontacten waarop het lampje op rood staat dan opeens. Terwijl die normaal groen zijn. Ik weet inmiddels al dat ik uit deze twee kastjes alle snoeren moet halen. Dan zet ik deze twee in elkaar, stop ze in het stopcontact en druk op refresh knop. Dan worden ze weer groen. Kan ik ze weer bij de tv en de modem installeren en kunnen we weer tv kijken. Na 3 weken moet deze riedel weer op nieuw. Super irritant.

Weet iemand hoe dit komt en nog belangrijker hoe ik dit voorkom.

 

Alvast bedankt voor de reacties. 

 

 

Beste @Silliest, welkom! Dat is inderdaad heel irritant. Welke draadloze verbindingsset heb jij? Dit staat er normaliter gewoon op. Kan het zijn dat deze aan vervanging toe zijn? Het allerbeste is om de tv-ontvangers bekabeld aan te sluiten. Heb jij die mogelijkheid? Heb je iets in de omgeving wat een storende factor kan zijn? Denk aan babyfoons, magnetrons, LED-verlichting etc. Daarnaast kan je eens proberen om de verbindingssets in een ander stopcontact te proberen?


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, is het inmiddels opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?