Skip to main content

Per 24 mei heet de zender Paramount Network. (zou dat erop passen id gids enzo???)

Zie nu.nl.

Nu maar hopen dat de serie Yellowstone weer komt! Ik heb serie twee helaas gemist. En Ik heb gezien dat er zeker vier series zijn! Zou leuk zijn....😁


Goed gespot, @PeterG!

Ik denk (hoop) dat er in de gids een afkorting gebruikt gaat worden… 
 

Nu maar hopen dat de serie Yellowstone weer komt! Ik heb serie twee helaas gemist. En Ik heb gezien dat er zeker vier series zijn! Zou leuk zijn....😁

Een soort van moderne “Dallas"? Ik kende deze serie helemaal niet! Staat nu wel op mijn lijstje! 


Waar komt nu Bellator op dan? 


Ik heb wat zoekopdrachten op google gebruikt, maar ik zou het je niet kunnen zeggen, @Joyce42 .

Alles wat ik vind is dat het op Spike is. Maar het kanaal gaat dus naar een andere eigenaar. Welke programma's die mee neemt heb ik nog niet kunnen achterhalen.


Betekend dit dat alle star trek series voortaan hierop worden uitgezonden? Ook de nieuwste? 


Ik hoop dat de Star Trek series overgenomen worden. Jammer dat Spike veranderd wordt er was nog genoeg keus.


@Avers . Al die Star Trek series zijn bij Netflix. Ik kijk ze daar namelijk.

Wat het aanbod wordt op het kanaal Paramount Network kan ik nog geen informatie over vinden. Over een dag of 3 weten we het. Zie dan de EPG.


Niet de nieuwe star trek series, er staat er eentje bij prime en discovery is over gegaan naar paramount+, en de nieuwe strange new world is ook alleen daarop te zien. 


Ik heb wat zoekopdrachten op google gebruikt, maar ik zou het je niet kunnen zeggen, @Joyce42 .

Alles wat ik vind is dat het op Spike is. Maar het kanaal gaat dus naar een andere eigenaar. Welke programma's die mee neemt heb ik nog niet kunnen achterhalen.

Andere eigenaar? Zover ik weet wordt enkel de naam veranderd. Spike is al langere tijd van ViacomCBS/Paramount. Nu gaat het hier over Spike Nederland of alle Nederlandse producties meegaan zal een ander verhaal zijn.

Buiten Nederland  heet Spike al langer Paramount Network.

https://www.paramount.com/brands

 

Gezien Bellator een brand van Paramount is en Star trek Discovery ook onder de paramount vlag valt is het niet ondenkbaar dat de genoemde titels beschikbaar blijven, en anders waar het Star Trek Discovery betreft komen die vermoedelijk  via SkyShowtime weer beschikbaar.

 

Start Trek Picard zal naar ik verwacht ook niet lang meer bij Primevideo beschikbaar blijven, en datzelfde zal voor de Star trek series bij Netflix op gaan. Zodra Skyshowtime een feit is zal er een flinke verschuiving plaatsvinden naar ik verwacht.

 

Hier een link met wat we mogelijk kunnen verwachten.

https://www.paramount.com/brand/paramount-network

 


Waardeloos. Te veel steamingdiensten. Te veel versnippering. Ik heb er al 4… Dat is genoeg zeg. Dan maar bep. programma's / series niet tot mijn beschikking. Een mens kan wel aan de gang blijven.


Per 24 mei heet de zender Paramount Network. (zou dat erop passen id gids enzo???)

 

Hoi @PeterG ,

Ja, het past. Het is nu 24 mei 2022 en de volledige naam "Paramount Network" wordt in de gids vermeld. 

 


Paramount Network is nu al leuker dan dat hele Spike,... En geef mij maar Skyshowtime erbij in de loop van het jaar! Netflix gaat er dan sowieso uit. En eindelijk Yellowstone op normale wijze kijken🤓

HBO Max, Prime, Skyshowtime, Videoland erbij en Kijk om bepaalde programma's van de overige lineaire zenders terug te kijken. Voor het live kijken een basic abbo voor de lineairen en klaaaar😁


Kijk? @JeroenB22  dan kan je mijns inziens beter NLziet nemen. Heb ik erbij en bevalt prima. Terug kijken zonder reclame en met doorspoelen! Ook van VRT. En alle regionale zenders. 


Videoland en NLziet nee dank u.

On topic als de Dallas Cowboy Cheerleaders weer terugkomen maakt de naam mij niet uit.