Skip to main content

Sinds enkele weken stoppen de zenders ermee..geeft aan zender niet beschikbaar, ga naar andere zender.

Het vreemde is gebeurt puur overdaga, savonds nergens last van

Opnieuw opstarten prima, maar het probleem blijft bestaan.

 

Dat is niet fijn. Hoe is de ontvanger aangesloten? Met een kabel direct aan de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of switch?


Beste @Angi3,

Wat vervelend dat je hier problemen met TV ontvanger hebt, zo je die info die @Joep1965 heeft geven willen beantwoorden?

En heb je de TV ontvanger eens een harde reset gegeven? Hoe dat moet vertel ik je hieronder aan:

 

Laat je het even weten of het gelukt is?


Hoi @Angi3. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding steeds te zien krijgt. Heb je de ontvanger al gereset en heeft dat het probleem verholpen? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik graag willen weten hoe de tv-ontvanger is aangesloten.  Gebruik je een Netwerkkabel of een Draadloze Verbindingsset? Zou je ook alvast jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel?


Hoi @Angi3. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding steeds te zien krijgt. Heb je de ontvanger al gereset en heeft dat het probleem verholpen? Als een reset het probleem niet verhelpt, dan zou ik graag willen weten hoe de tv-ontvanger is aangesloten.  Gebruik je een Netwerkkabel of een Draadloze Verbindingsset? Zou je ook alvast jouw gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel?

@Angi3 We hebben geen reactie van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat een reset het probleem heeft verholpen. Als het probleem nog steeds niet verholpen is, dan horen we dat graag van je!


Reageer