Skip to main content

Waarom is cultuur zender als NPO 2 ETRA niet in gewoon pakket . Inplaats van vele Amerikaanse pulp zenders ?! 

Vooraal nu in deze tijd !

Helemaal eens. 

Maar helaas denkt de meerderheid van de bevolking er anders over. Die kijken liever naar SBS6, Net9, FOX, TLC etc.  

NPO 2 Extra wordt relatief weinig bekeken. 


welkom op het forum.

 

Ik heb even gekeken, omdat ik ze wel hebt.

Ze zitten inderdaad in het pluspakket. 

Maar om eerlijk te zijn, kijken wij er heel weinig na.

Ik denk ook dat er te weinig kijkers zijn om ze in het basispakket te zetten.

Maar als veel mensen hier vragen om ze in het basispakket te zetten, wie weet zet KPN ze er dan volgend in. 

 

Ik zie dat ze bij Ziggo ook niet in het basispakket zitten. 

 

Wij kijken veel Netflix en trillers etc.

Maar ook nieuws en informatie. 

 

En wat betreft Pulp zenders, als mensen die leuk vinden, dan moet het toch kunnen.

Ik heb daar geen problemen mee.


Waarom is cultuur zender als NPO 2 ETRA niet in gewoon pakket . Inplaats van vele Amerikaanse pulp zenders ?! 

Vooraal nu in deze tijd !

Ik denk dat je KPN verward met het vroegere staatsbedrijf PTT. Dat is het niet meer, het is geprivatiseerd. Dat betekent dat ze geld willen verdienen voor de aandeelhouders. Dit doen ze op de zakelijke markt en de prive markt. 

(Tekst aangepast op grond van een bericht van Noordzee)

Als je het dus wilt zien moet je gewoon wat extra betalen, bijvoorbeeld in de vorm van het pluspakket van KPN. (Jammergenoeg kan je op de website van KPN niet eenvoudig vinden welke zenders dat zijn, maar ze schrijven dat het er meer dan 25 zijn, als je KPN een beetje kent vanuit dit forum dus 26)


@CorL 

net geteld: 29

https://www.kpn.com/w3/file?uuid=0aef8e48-c2df-4084-aac1-6987257bcbd2&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=14963&mode=incontext


@CorL

net geteld: 29

https://www.kpn.com/w3/file?uuid=0aef8e48-c2df-4084-aac1-6987257bcbd2&owner=8de86c61-bdc8-4848-872e-e5b380e682fc&contentid=14963&mode=incontext

@Noordzee,

Bedankt, het was  als een sic grap bedoeld, waarom  “meer dan 25“ en niet gewoon 29. (Die PDF bleef onzichtbaar in mijn Opera browser. )

Ik had je nog willen aanhalen, want volgens mij zit NPO Extra 2 ook niet op gratis sataliet.  


Nee, ook op de satelliet in een aanvullend pakket. Ik heb wel eens ergens gelezen dat de NPO deze zenders niet in het Basis-pakket wil hebben. Maar dat kan ik alleen niet hard maken. 
 

Wel zijn ze gratis online te zien op NPO-start. 


Nee, ook op de satelliet in een aanvullend pakket. Ik heb wel eens ergens gelezen dat de NPO deze zenders niet in het Basis-pakket wilt hebben. Maar dat kan ik alleen niet hard maken. 
 

Wel zijn ze gratis online te zien op NPO-start. 

Ik heb op grond van jouw bericht mijn tekst licht aangepast. 


Ik vind het toch erg dat er zo veel pulp zenders er tussen de gewone pakket zitten en een cultuur zender niet erbij kan ?! 

Als je van de Amerikaanse pulp houd ben je vet bedient .

Grrrrrroet .


Ik vind het toch erg dat er zo veel pulp zenders er tussen de gewone pakket zitten en een cultuur zender niet erbij kan ?! 

Als je van de Amerikaanse pulp houd ben je vet bedient .

Grrrrrroet .

 

Je hoeft er niet na te kijken, doen wij ook niet.

Er zijn mensen die hier heel erg veel van houden, dus daarom mogen ze ervan mij blijven.

En ik denk dat Cultuur zenders helaas veel duurder zijn dan pulp zenders.

Helaas. 


Reageer