Skip to main content

Geachte mijnheer / mevrouw,

Ik heb een vraag over een intern tv kanaal of frequentie

is het mogelijk is om bij de mensen die KPN hebben om ons ook te ontvangen, is het mogelijk om daar een zender of kanaal te krijgen zodat de mensen ons kunnen ontvangen op hun tv, ( met Ziggo gaat het wel ) wij zenden 24uur kabelkrant uit en diverse muziek programma's.

Het adres is ******

Graag reactie,

Met vriendelijke groet,

Frans van der Pluijm

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

@LiaFrans , Het is niet handig om je telefoonnummer open en bloot op het WWW te smijten, zou dit even weghalen en in je profiel plaatsen zodat alleen KPN medewerkers dit kunnen inzien.


Geachte mijnheer / mevrouw,

Ik heb een vraag over een intern tv kanaal of frequentie

is het mogelijk is om bij de mensen die KPN hebben om ons ook te ontvangen, is het mogelijk om daar een zender of kanaal te krijgen zodat de mensen ons kunnen ontvangen op hun tv, ( met Ziggo gaat het wel ) wij zenden 24uur kabelkrant uit en diverse muziek programma's.

Het adres is ******

Graag reactie,

Met vriendelijke groet,

Frans van der Pluijm

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

@LiaFrans Ik vermoed dat KPN-abonnees gewoon de kabelkrant kunnen zien als zij hun tv-toestel ook aansluiten op het aansluitpunt van Ziggo, naast de aansluiting op het modem van KPN. En wellicht dat ze dan ook (gratis) het ongecodeerde tv-pakket van Ziggo kunnen ontvangen. Wel zullen ze dan een extra handeling moeten verrichten op hun afstandsbediening.

Piet.


Hoi @LiaFrans . Welkom op het forum.

Ik vrees dat dat niet gaat lukken via het KPN itv platform. Wij kunnen niet selectief een kanaal doorgeven voor een kleine groep gebruikers, helaas. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


Beetje laat maar….

Kennissen van mij in verzorgingshuis hebben 't gewoon beide.

Digitenne via de HDMI en Ziggo “KabelTV” via het huis via de coax. Daar kan dan ook het huiskanaal bij zitten in jullie situatie. Voor dat laatste kiezen ze dan als ingang “TV”. Daar hoef je geen wiskunde voor gestudeerd te hebben.