Skip to main content

Na jaren slechte service bij Ziggo en na een forse prijsverhoging heb ik m’n ouders eindelijk zo ver dat ze op mijn advies overstappen naar KPN. Ikzelf ben een tevreden klant.

Nu hebben ze het nieuwe TV+ gekregen, maar dat is zo ongelofelijk slecht dat ze al na 5 dagen terug naar Ziggo gaan. Ondertiteling werkt verschrikkelijk slecht (m’n vader is nagenoeg doof), zappen is zeer traag, beeld blijft met grote regelmaat hangen. Dit zijn vast allemaal bekende problemen bij KPN maar aangezien KPN geen enkele informatie kan bieden wanneer het is opgelost verliezen ze nu een klant. Ik ben teleurgesteld… (ondanks dat ik zelf tevreden ben).

Ik kan me heel goed indenken dat jouw ouders de keuze om naar Ziggo terug te gaan hebben genomen.

De ondertiteling is inderdaad nog een ramp en als je daar dan ook nog eens sterk afhankelijk van bent dan is die keuze snel gemaakt.

Helaas laat de functionaliteit van de TV+ Box nogal wat te wensen over en vooral voor de wat oudere abonnee en de abonnee met en wat traditioneler gebruik van TV diensten.

Ik snap nog steeds niet waarom KPN niet gewoon zowel de "oude" TV ontvangers als de nieuwe TV+ Box wil leveren want dat zou een hoop ellende voorkomen. Ik weet zeker dat daarmee jouw ouders ook heel goed geholpen zouden zijn. Ik denk dat KPN best een grote fout maakt met het alleen maar aanbieden van de TV+ Box bij nieuwe abonnementen en dat jouw ouders een pijnlijk voorbeeld/slachtoffer zijn van die grote fout. Ik ben bang dat er nog legio andere voorbeelden/slachtoffers zijn.

 


Het jammere is dat er geen alternatief is behalve opzeggen. Voor dit soort gevallen zouden de degelijke Arris kastjes beschikbaar moeten zijn. Of voor iedereen die ze nog wil hebben. Misschien zijn ze op, wie zal het zeggen?


Ze zouden nog wel met mijn ‘oude’ (1 jaar) kastje mogen ruilen. Ik heb geen moeite met wachten op een software update of af en toe een reset voor die paar uurtjes die ik TV kijk.


Dat is een goeie wanneer het wordt opgelost, sommige denken dat Tv+ gisteren of vorige week is uitgebracht het is ondertussen al  maanden op de markt en de problemen zijn nog niet opgelost en niet te vergeten je moet een cursus nemen om Tv+ te kunnen bedienen 

Een nieuwe auto kopen ,je moet het zelf in elkaar zetten en de onderdelen krijg je per keer opgestuurd. 


De ‘oude’ is zo stabiel als een huis!


. . .
De ondertiteling is inderdaad nog een ramp en als je daar dan ook nog eens sterk afhankelijk van bent dan is die keuze snel gemaakt.

Helaas laat de functionaliteit van de TV+ Box nogal wat te wensen over en vooral voor de wat oudere abonnee en de abonnee met en wat traditioneler gebruik van TV diensten.

Ik snap nog steeds niet waarom KPN niet gewoon zowel de "oude" TV ontvangers als de nieuwe TV+ Box wil leveren want dat zou een hoop ellende voorkomen.

. . . .

Inderdaad, dat is precies waarom ik een tijdje terug dit bericht maakte :

De glasvezel steekt daar nog immer uit de stoep, gelukkig maar.


Ik snap nog steeds niet waarom KPN niet gewoon zowel de "oude" TV ontvangers als de nieuwe TV+ Box wil leveren want dat zou een hoop ellende voorkomen. Ik weet zeker dat daarmee jouw ouders ook heel goed geholpen zouden zijn. Ik denk dat KPN best een grote fout maakt met het alleen maar aanbieden van de TV+ Box bij nieuwe abonnementen en dat jouw ouders een pijnlijk voorbeeld/slachtoffer zijn van die grote fout. Ik ben bang dat er nog legio andere voorbeelden/slachtoffers zijn.

 

En gezien hoeveel likes jouw bericht na één uur al heeft, zijn veel mensen het daar mee eens.

Ik vind de houding van KPN gewoon zeer slecht.Ziggo heeft nu wel een groot voordeel voor deze mensen, DVB-C werkt gewoon super stabiel(mits goede aansluitmaterialen) en heel erg simpel, maar ook de Mediabox Next heeft een veel beter gebruiksgemak.

Er word echt onvoldoende aan de gehele maatschappij gedacht, en KPN gecreëerd digitale buitenstand hierdoor.Veel van deze mensen konden prima overweg met iTV.


Ik heb onlangs mijn contract bij KPN verlengt en heb ook deze TV+ gekregen, maar wat een rampzalig apparaat is dat zeg….


Klopt @basherd_wie ,ik ben van arris vip5202 naar Tv+ en weer terug gegaan naar arris VIP5202.

Enig nadeel met arris twee afstandbedieningen gebruiken,vind ik niet erg .

Ik ben zelf wel handig om door de instellingen te bladeren maar ik vind het teveel gedoe met Tv+,de meeste van ons wil gewoon tv kijken wat moet ik met al die apps ,als ik dat wil ga ik zelf wel opzoek naar.

Kpn gaat ook vanuit dat je Netflix moet hebben daarom hebben ze alvast een knop geplaatst op de afstandsbediening , Tv fabrikanten doen dat ook maar ze geven ook de mogelijkheid om dat te veranderen met die van kpn is dat onmogelijk. 

Ik kan een hele lijst hier plaatsen met nadelen, had ik al gedaan met mijn eerste topic hier.

Als je hier op het kpn forum bent belandt dan ben je al de sjaak, het is verstandig om eerst onderzoek te doen voor aanschaf van een product.

Het is niet verstandig om je oude apparatuur gelijk terug te sturen, je hebt ruim een maand de tijd voor 2x twee weken bevalt tv+ niet kan je het terug sturen en je oude apparaat blijven gebruiken, wat sommige hier beweren dat dat niet kan vind ik onzin omdat oude tv ontvangers van kpn zijn nog in gebruik en niet uit de markt gehaald. 


Dat is een goeie wanneer het wordt opgelost, sommige denken dat Tv+ gisteren of vorige week is uitgebracht het is ondertussen al  maanden op de markt en de problemen zijn nog niet opgelost en niet te vergeten je moet een cursus nemen om Tv+ te kunnen bedienen 

+ testperiode van ruim 6 maanden waarin dit soort problemen verholpen had kunnen worden...


Ze zouden nog wel met mijn ‘oude’ (1 jaar) kastje mogen ruilen.

Dat zal ook gewoon werken. Als jij jouw "oude" kastje bij jouw ouders aansluit dan kunnen zijn op jouw abonnement kijken en door hun TV+ Box bij jou thuis aan te sluiten kan jij op het abonnement van jouw ouders kijken.


Eerlijk is eerlijk denk ik dat m’n ouders nu vooral gedreven worden door de 14 dagen proefperiode. KPN wordt nu afgeschreven ten gunste van Ziggo waar ze ook jaren over hebben geklaagd en dat inmiddels flink duurder is.

Maar goed, dat geeft dan ook de ernst en het gebrek aan vertrouwen aan.

Ik ben er zelf van overtuigd dat KPN de meeste problemen met TV+ tegen de zomer wel opgelost zal hebben. Ze willen er niet op wachten…


 

Ik ben er zelf van overtuigd dat KPN de meeste problemen met TV+ tegen de zomer wel opgelost zal hebben.

 

Ik hoop het maar. Ik heb vanaf eind juli ook KPN en krijg dan deze box.