Skip to main content

Please....please.....please kpn mag ik de oude tvgids terug...…deze interface is niet handig, geen overzicht. Het overzicht op alle zenders is nu weg. Please please please....

 

Hods

 


@Rickm30 , druk nog eens een keertje op de gids :-)


Anneke jij bent top

 


Anneke jij bent top

 


Veel kijkplezier :-) 


Fijn dat je de oplossing hebt gevonden! Ik wens je een fijne dag verder en als ik verder nog iets voor je kan doen dan help ik graag!


Waar is de viewbox gebleven? Hele gids is gevuld met info waar je niks aan hebt en de gids zelf is super klein onderin t beeld gepropt echt drama 

het is er NIET “ overzichtelijker en makkelijker “ op geworden


Tvgids is onlangs gewijzigd, zodat bij het oproepen van de tv gids gewoon kan blijven kijken.

Bewegende beelden ipv een plaatje.

Waar is het gebleven


Dat het menu veranderd is is wennen. Er zijn verbeteringen en dingen die minder zijn.

Wat ik echt storend vind is dat het ongelofelijk traag is. Als ik even snel in de gids wil kijken zijn we al gauw 5 seconden verder. Ook als je weer uit de gids wilt moet je wachten. Het selecteren via de blauwe knop werkt ook traag. Ook het terug gaan vanuit een opgenomen programma duurt ook lang. Bij het oude menu was dit probleen niet dus zie ik het dus ook niet als een verbetering.

Zouden jillie die traagheid willen aanpakken?

Alvast bedankt.


@rettep Dat gaan we zeker doen. We werken middels continu aan de software van de ontvangers en zullen dat middels updates in de toekomst uitrollen!


Ik ben verre van tevreden. De gids is ietsjes sneller geworden. Ietsjes! Dus niks eigenlijk.

Het openen van het zoekscherm, ik kan ondertussen mijn administratie doen, zo traag.

Het zenderselectiescherm is ook ontzettend traag. Even snel iets aanpassen is er dus niet bij.

Graag oplossen wan dit bevorderd niet het kijkplezier!

Vind het echt bagger dit. Als het zo blijft dan zoek ik wat anders.


Morgen komt er een nieuwe update, zie ook het topic over het nieuwe menu