Skip to main content

als ik in de TV gids een (niet herhalend) programma opneem dan krijg ik een mededeling dat de opname is ingepland. Het R-icoontje verschijnt echter pas als ik een knop aan raak.
Lijkt me dat deze scherm update actie altijd direct na die mededeling moet worden uitgevoerd, in 1 transactie dus…

 

Dag @neell00 Welkom hier op het KPN Forum! Het werkt verder allemaal wel, maar het is meer de gebruikservaring waar het je om gaat? Begrijp ik dat goed? Het gaat te traag, is wat je bedoelt? 


lijkt me duidelijk genoeg wat ik schreef. vroeger (voor die beruchte update die maanden alles super traag maakte) werkte dat allemaal prima dus DIRECT dat R-icoontje erbij bij de opname.
Bij herhalende opnamen doet het issue zich dus niet voor.


Hi @neell00, in verband met een welverdiende vakantie neem ik het even over van Bart :slight_smile:

Zelf krijg ik wel direct het R-icoontje als ik een opname inplan, het lijkt er dus op dat dit niet een algemeen issue is, maar iets dat zich afspeelt op jouw specifieke ontvanger. Zou je de ontvanger eens willen herstarten? Ik hoop dat dit euvel verleden tijd is nadat de ontvanger zich opnieuw aan heeft gemeld!


thanks, dat was blijkbaar de truc om die feature weer werkend te krijgen.
Léon


Ah helemaal super, bedankt dat je nog even laat weten dat het nu weer in orde is :smiley: