Skip to main content

Lezers,

 

Is het mogelijk om met twee afstandsbedingen de ontvanger van interactieve TV te bedienen?

 

Hoi @tonvk. Welkom op het KPN Forum. Dat is mogelijk. Wanneer je twee tv-ontvangers hebt ontvang je ook twee afstandsbedieningen. Je kan natuurlijk ook een extra afstandsbediening aanschaffen in onze webshop. Je kan met beide afstandsbedieningen één tv-ontvanger bedienen. 


Bedankt voor je positieve reactie ton


Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush:


Ik heb tweemaal de remote IPTV T4H BLE remote.

Een exemplaar werkt geheel op Salora TV 32XHS4000 de andere met de zelfde code 673

werkt slechts gedeeltelijk aan/uit NIET geluid NIET

Kan dit wel werken 2 apparaten op bluetooth ontvangen??

 

 


@tonvk Eerlijk gezegd weet ik niet of je twee bluetooth afstandsbedieningen kan koppelen aan één tv-ontvanger. @PeterG, @wjb, @Nick83 Weet één van jullie dit misschien? 


Het gaat hier over 2 ab's die niet van KPN zijn: de remote IPTV T4H BLE.
Daar ik ik m.i. geen oordeel over geven.

Behalve dan als je er 2 hebt en dan één v.d. 2 met dezelfde instelling het niet helemaal doet me die ene remote IPTV T4H BLE dan enigszins defect lijkt te zijn.


@tonvk Eerlijk gezegd weet ik niet of je twee bluetooth afstandsbedieningen kan koppelen aan één tv-ontvanger. @PeterG@wjb@Nick83 Weet één van jullie dit misschien? 

Ik bedien onze VIP5202 zowel met de afstandsbediening van KPN als met mijn Android telefoon via mijn Harmony Hub. De Harmony Hub bedient, als het goed is, de VIP5202 ook via bluetooth en dus zijn er twee "afstandsbedieningen" met de VIP5202 verbonden.

Theoretisch zou het dus moeten kunnen.


werkt slechts gedeeltelijk aan/uit NIET geluid NIET

Het gaat hier om functies die op de tv moeten gebeuren. Geluid in ieder geval. Aan/uit ga ik gemaktshalve van uit dat het hier ook om de tv gaat. Dan werkt het dus op het kastje goed. En is het probleem de tv.


Opmerking van Peter is iet juist. 

Beide remotes zijn in KPN winkel gekocht. 

1 aangesloten bij installatie kpn12 + ontvanger, de andere remote identiek in Kpn winkel.

Aan/uit en geluid hoger/lager werkt niet op de tweede.

 


Aan/uit en geluid hoger/lager werkt niet op de tweede.

Dan lijkt het dus precies wat @Nick83 aangeeft en dat de afstandsbediening blijkbaar nog niet voor de televisie zelf is ingesteld.


De opmerking van Peter is niet juist.

Tja, ik ken alleen de huidige Tech4home afstandsbediening, met Netflix-knop, bij KPN, in IR en BT versie. En de oudere C3 en D3.

Deze, IPTV T4H BLE, zegt mij t.o.v. KPN helemaal niets.


De opmerking van Peter is niet juist.

Tja, ik ken alleen de huidige Tech4home afstandsbediening, met Netflix-knop, bij KPN, in IR en BT versie. En de oudere C3 en D3.

Deze, IPTV T4H BLE, zegt mij t.o.v. KPN helemaal niets.

Deze: https://www.kpnwebshop.com/ws-ztvi-t4h-ble-remote-control-(wit)/2?origin=511

Is het denk ik.


Ooh, zakelijke webshop. En nu valt het kwartje ook T(ech)4H(ome)….


Hoi @tonvk. Welkom op het KPN Forum. Dat is mogelijk. Wanneer je twee tv-ontvangers hebt ontvang je ook twee afstandsbedieningen. Je kan natuurlijk ook een extra afstandsbediening aanschaffen in onze webshop. Je kan met beide afstandsbedieningen één tv-ontvanger bedienen. 

Helaas werkt dit niet op de TV+ ontvanger (via Bluetooth)


Hoi @tonvk. Welkom op het KPN Forum. Dat is mogelijk. Wanneer je twee tv-ontvangers hebt ontvang je ook twee afstandsbedieningen. Je kan natuurlijk ook een extra afstandsbediening aanschaffen in onze webshop. Je kan met beide afstandsbedieningen één tv-ontvanger bedienen. 

Helaas werkt dit niet op de TV+ ontvanger (via Bluetooth)

Je noemt specifiek dat het niet kan via Bluetooth. Wel met IR?


De TV+ Box (model DIW7022) heeft geen IR, alleen BT