Skip to main content

Ik loop tegen 2 dingen aan bij het nieuwe tv kastje bij kpn+ 7202:

 

Hij blijft de hele tijd beeld verversen met de hele tijd HDMI 1 melding  dit storen in het beeld de hele tijd sinds er de nieuwe update hij gaat op zwart en geeft dan weer beeld met boven in HDMI 1.  Echt vervelend als je tv aan het kijken bent.

 

Bij het 4k pakket op pagina 694 ESPN UH kanaal is het beeld heel donker en zie je bijna niks en op gewone ESPN 1 kanaal is veel lichter en heb de problemen niet en zo vind ik het 4k pakket niet echt meer nodig kijk daardoor maar naar het gewone kanaal van van ESPN.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Ik loop tegen 2 dingen aan bij het nieuwe tv kastje bij kpn+ 7202:

 

Hij blijft de hele tijd beeld verversen met de hele tijd HDMI 1 melding  dit storen in het beeld de hele tijd sinds er de nieuwe update hij gaat op zwart en geeft dan weer beeld met boven in HDMI 1.  Echt vervelend als je tv aan het kijken bent.

 

Bij het 4k pakket op pagina 694 ESPN UH kanaal is het beeld heel donker en zie je bijna niks en op gewone ESPN 1 kanaal is veel lichter en heb de problemen niet en zo vind ik het 4k pakket niet echt meer nodig kijk daardoor maar naar het gewone kanaal van van ESPN.


Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Dat beeld verversen heb ik ook met Dolby Vision. Nu heb ik het veranderd in HDR en dan gaat het goed bij mij!


Ik heb het al in de HDR instellingen staan en hij blijft die problemen geven met HDMI. Sinds vandaag heb ik alleen bij ESPN UHD geluid en geen beeld.

 


Heb ff bij mij gekeken. Ook alleen maar geluid en geen beeld op ESPN UHD. Was van de week nog goed bij mij!


Goedemorgen @Rick.van.D en @bloffie :)
Het probleem met ESPN is bekend en hier wordt aan gewerkt! 

Hoe gaat het verder bij jou nu met tv kijken @bloffie? Nog steeds problemen met de HDMI?