Skip to main content

Is het mogelijk om bij KPN twee pakketten tegelijkertijd “in te kopen”. Het gaat om het Pluspakket EN het FOX-Sport pakket. Deze dus tegelijkertijd “aan” zetten. Ik lees graag de mogelijkheden op dit gebied.

Beste @Voixsi 

2 tegelijk gaat niet, het kan alleen 1 voor 1. Werkt het ene pakket op je TV en kun je die kijken? Dan kun je een tweede bestellen. Dit moet namelijk eerst administratief verwerkt worden door het systeem.


Dank Dennis! Inderdaad werkt 1 pakket nu gewoon al goed (Fox Sport). Het tweede pakket Pluspakket zal ik nu gaan aanvragen bij KPN. Hopelijk gaat ‘t lukken!

Groet, Voix


Hoi @Voixsi, welkom op het forum! Ik zie dat Dennis al antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Ik heb daar alleen nog een toevoeging op te maken.

 

Via de tv ontvanger kun je, zoals Dennis aangeeft, maar één pakket tegelijk aanzetten. Over het algemeen is het aanzetten van een pakket binnen een kwartier voltooid en kun je vervolgens een tweede aanzetten.

Echter, via je MijnKPN (website én app) kun je wél meerdere zenderpakketten tegelijk aanzetten. Ook in dit geval is het meestal binnen een kwartier voltooid en kun je de zenders bekijken.


@Erik_ technisch is het toch ook mogelijk om dit met de tv ontvanger te kunnen? 🤔


Is het mogelijk om bij KPN twee pakketten tegelijkertijd “in te kopen”. Het gaat om het Pluspakket EN het FOX-Sport pakket. Deze dus tegelijkertijd “aan” zetten. Ik lees graag de mogelijkheden op dit gebied.

 

Het “probleem” is opgelost. Dank allen voor jullie reacties!.

 


 

Het “probleem” is opgelost. Dank allen voor jullie reacties!.

Mooi zo!

 

 

@Erik_ technisch is het toch ook mogelijk om dit met de tv ontvanger te kunnen? 🤔

Puur technisch zou het inderdaad wel kunnen, het onderliggende bestelsysteem is namelijk hetzelfde. Maar, als je op de tv ontvanger één pakket selecteert om te activeren, dan wordt dat gelijk als een order in dat bestelsysteem gezet. En als er een order openstaat, kan je geen tweede doen. Dus dan moet je even wachten tot die eerste order voltooid is voor je het tweede pakket kunt aanzetten. Daar zouden we omheen kunnen werken door bijvoorbeeld selectievakjes toe te voegen zodat je meerdere pakketten kunt selecteren voor je bevestigt. Alleen, in de praktijk zien we dat de meeste mensen enkele pakketten activeren. Meerdere pakketten tegelijk aanzetten gebeurd over het algemeen als men net klant wordt, of van abonnement veranderd (wijzigen naar een Hussel bijvoorbeeld). En dat soort dingen worden dan niet via de ontvanger gedaan. Dus dan voegt het niet heel veel toe om het via de ontvanger mogelijk te maken om gelijk meerdere pakketten te activeren, maar zou wel tijd en geld kosten voor ons om te maken. En dat besteden we dan liever aan iets anders.