Skip to main content

Ik ben een aantal weken geleden overgestapt naar KPN. Ik heb telefonisch de bestelling geregeld met een medewerker van de klantenservice. Op mijn vraag of ik twee 4k-ontvangers kon krijgen antwoordde de medewerker bevestigend. Ik moest dat dan wel regelen met de klantenservice, omdat er in de installatiepakketten maar één zit. Neem ik contact op met de klantenservice kan het dus niet. Eén van de redenen was om van Ziggo over te stappen het kunnen krijgen van twee 4k-ontvangers. Ik heb namelijk twee 4k-tv's. 4k-ontvangers hebben zo hun voordelen. Ik vind het jammer dat het zo moet gaan en dat nu categorisch weigeren niet echt klantvriendelijk is, ondanks de mededeling van de medewerker. Ik hoop dat een moderator iets kan doen!

Hoi @TonM1965!
Ik snap je vraagstelling inderdaad, wordt er iets aangegeven en dan blijkt achteraf dat het niet kan. Echter ga ik jou ook moeten teleurstellen….vanwege het wereldwijde tekort aan chips heeft KPN besloten om maximaal 1 4K ontvanger uit te leveren bij de abonnementen. Ik kan hier nog een heel lang verhaal plaatsen, maar dat zal het resultaat niet anders maken. Als er verder nog iets is wat ik voor je kan doen verneem ik dat graag (een extra 4K ontvanger behoort niet tot die opties)


En Ziggo heeft dat beleid met de 4k ontvanger gevolgd. Ook sinds 1 mei leveren die nog maar één 4k ontvanger (Next) per adres.

4k-ontvangers hebben zo hun voordelen. 

Welke?

De apps voor Netflix, Youtube en anderen voor 4k zitten gewoon in je 4k televisie's.:relaxed:

En dan die 3 zendertjes? Xite, Love Nature en Insight? Die zijn toch totaal niet boeiend…. (mijn mening). En dat 30 tal huurfilms ( à € 7 euro per dag!) heb je op gegeven moment ook wel gezien.

De HD zenders zijn en blijven HD. Ook via een 4k ontvanger. Het opschalen van 1080i naar 2160p kan je ook beter aan je tv over laten. 

Wil je 4k kijken dan adviseer ik je gewoon een 4k abonnement op Netflix te nemen en de app in je televisie's gebruiken.


@Nico_  @PeterG Dank voor jullie reactie. Verhaal is helder. Hopelijk komen de 4k-ontvangers op termijn weer beschikbaar!