Skip to main content

Eerste aflevering alleen Engelse ondertiteling en tweede alleen Deens. Kan dit aangepast worden, bij voorkeur allemaal Nederlands of anders Engels?

Deze vraag zul je aan Amazon Prime moeten stellen, daar kan KPN je niet bij helpen.


KPN lijkt de keuze te beperken, op mijn telefoon kan ik bij Prime 10 audio talen en bijna 30 ondertitelingstalen kiezen. Bij KPN is taal Engels en ondertiteling Deens (aan/uit).


Ok. Duidelijk.

 

Zie in onderstaand draadje dat dit euvel zich vaker voordoet:

 

 


Die had ik inderdaad gezien, aangezien daar ook werd gevraagd een nieuw topic aan te maken, bij deze :)

 


Schijnt toch probleem te zijn in de app die in de ontvanger zit. Melders melden dan dat het via de app in de televisie zelf wel goed gaat. Waarom zie dié dan niet gebruiken???

Neemt niet weg dat de app in de ontvanger ook goed moet zijn natuurlijk.

Zelf heb ik geen AP maar wel Netflix. En gebruik de app in de televisie. Want het beeld is mooier en de app werkt altijd. Die in de ontvanger niet altijd.


Ik heb de oplossing inmiddels zelf gevonden: je moet de ondertiteling selecteren voordat je de video start: https://www.primevideo.com/help/ref=atv_hp_nd_srchr?nodeId=GUZE7UNGCAN9UUM4